Chris_325iM Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 hehe, er vel egentlig bare kevin og pingvin som vet hvilket av deres bilder som blir brukt! Kan godt vise frem hvilke bilder som kommer på trykk, men det blir vel en bjørnetjeneste? er vel litt artigere å bla gjennom kalenderen med litt spenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 vel, om kalenderen skal kjøpes så kan det jo være enkelte som vil se hvilke bilder di "kjøper" siden det i bunn og grunn er "bildene" man kjøper...men, det bestemmer du selv selve layouten er jo det som er å anse som den bra overaskelse, det andre kan jo oppfattes som "hæ, var ikke chris sin bil med??" type.. om du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 hehe, er vel egentlig bare kevin og pingvin som vet hvilket av deres bilder som blir brukt! Kan godt vise frem hvilke bilder som kommer på trykk, men det blir vel en bjørnetjeneste? er vel litt artigere å bla gjennom kalenderen med litt spenning? ta det på PM om du vil jeg er interessert i å vite, og kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 hvor stor blir formatet btw? a5 bilder? a4? a3? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Gleder meg til denne blir ferdig Mysild: Synd det heter A5, A4 og A3 med papirstørrelser Synes heller det skulle vært M3, M5, M6 osv, slik som med skruer og muttere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Gleder meg til denne blir ferdig Mysild: Synd det heter A5, A4 og A3 med papirstørrelser Synes heller det skulle vært M3, M5, M6 osv, slik som med skruer og muttere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 vil ikke vite men kjøpe jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 det vil snart bli lagt ut info ang. kjøp! og ja, "hæ!? Chris sin bil er ikke med!" jeg har ikke tråkket inn med bilde av bilen min fremfor noen av dere andre Ang. størrelse, så blir det samme format som Pondus kalenderen, om noen er kjent med den...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Hehe.. Ja jeg kan nok avsløre jeg har visst noe siden lørdag for min egen del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Var ikke det jeg mente, men bare tenkte at siden folk ikke visste hvilke bilder som var med før di kjøper så kanskje noe fikk en sånn "oi, trodde jeg skulle få se det fine bildde av.....sin bil".. liksom men, om folk får info om hvilke bilder som er med på forhånd i PM så er det jo greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Ble ikke noe mail her gitt. Hadde ikke regnet med det heller da, utrolig hard konkurranse med så mange utrolig flott bilder Jeg vet ingenting om resultatene her, men tipper at du hadde for mange bilder i konkurransen og derfor ble stemmene spredd rundt på de forskjellige, istedenfor kanskje ett eller to. For bildene er det ingenting å utsette på, de er veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Var jeg virkelig den eneste som sendte inn vinterbilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Var jeg virkelig den eneste som sendte inn vinterbilde? du ble vel desembernissen tenker jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Var jeg virkelig den eneste som sendte inn vinterbilde? du ble vel desembernissen tenker jeg hehe Gleder meg til å se endelig resultat på kalenderen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 hehe det er vel ingen hemmelighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå