Gå til innhold

Bimmerskalenderen 2010 - i salg! Bet. info. S.1!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil veldig gjerne kjøpe en kalender eller flere, men jeg vil vite hva som er i den :P Da tenker jeg på: Er det bare en E36 kalender eller er det bare 3-serier i den.. Jeg håper på variasjon :)

er vel flest 3 serier fordi mange av de andre bildene desverre ikek er fine nok... ikke for å klage, men et mobilbildet, kornete og fælt i 800x600 oppløsning er ikke godt nok... da får man heller printe ut bildene sine hjemme selv, og henge på veggen :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde vært en potensiell kjøper, så ville jeg helst sett innholdet fra kalenderen før jeg kjøpte den. Det er nevnt tidligere at man kan sende en PM til Chris og få vite innholdet, men det er nok "bryderi" for meg til at jeg ikke hadde giddi å kjøpt kalenderen. En update på førstesiden med de forskjellige måndtene\bilene hadde gjort seg. Layouten på kalenderen blir jo en overraskelse uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda mysild.. Det er svært stor forskjell på mobilkamera og speilrefleks, men jeg mener likevel at det bør være noe variasjon.. For blir 6 e36er også fyller man ut med litt forskjellig, det syns jeg blir litt ensformig..

Men det blir sikkert veldig bra :)

Ellers er jeg enig med geir anders :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere kan jo bare gjøre som meg, kjøpe den fordi det er en kalender, og fordi det er ett godt tiltak.. Hva innholdet måtte være er revnende likegyldig.. Jeg støtter en god idè og ønsker på reprise..

jeg er nok veldig enig med deg, og jeg blir nok å kjøpe ett eksemplar uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda mysild.. Det er svært stor forskjell på mobilkamera og speilrefleks, men jeg mener likevel at det bør være noe variasjon.. For blir 6 e36er også fyller man ut med litt forskjellig, det syns jeg blir litt ensformig..

Men det blir sikkert veldig bra :)

Ellers er jeg enig med geir anders :)

du skjønner hva jeg mener ;-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...