Torek Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Var jeg virkelig den eneste som sendte inn vinterbilde? Jeg la ut ett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Jøss... Har ikke oppdaget tråden her før nå jeg Men et bra og moro tiltak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Jøss...Har ikke oppdaget tråden her før nå jeg Men et bra og moro tiltak! Fant tråden i går jeg. Kunne gjerne kjøpt et eksemplar av en slik kalender. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Fant tråden i går jeg. Kunne gjerne kjøpt et eksemplar av en slik kalender. Hehe, bra jeg ikke er alene Kunne vært interessert i en selv faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 dere følger med i grunn hehe neida Bare å følge med her inne så får dere med dere når den er i salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Får tydeligvis ikke med seg alt som foregår skjønner jeg nei Men da skal jeg følge med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Vil bare rette en stor takk til Chris som startet dette fine tiltaket ! Gleder meg til å se resultatet ferdig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Blir morsomt å se resultatet av dette. Veldig bra tiltak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Jeg vil veldig gjerne kjøpe en kalender eller flere, men jeg vil vite hva som er i den Da tenker jeg på: Er det bare en E36 kalender eller er det bare 3-serier i den.. Jeg håper på variasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Jeg vil veldig gjerne kjøpe en kalender eller flere, men jeg vil vite hva som er i den Da tenker jeg på: Er det bare en E36 kalender eller er det bare 3-serier i den.. Jeg håper på variasjon er vel flest 3 serier fordi mange av de andre bildene desverre ikek er fine nok... ikke for å klage, men et mobilbildet, kornete og fælt i 800x600 oppløsning er ikke godt nok... da får man heller printe ut bildene sine hjemme selv, og henge på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Om jeg hadde vært en potensiell kjøper, så ville jeg helst sett innholdet fra kalenderen før jeg kjøpte den. Det er nevnt tidligere at man kan sende en PM til Chris og få vite innholdet, men det er nok "bryderi" for meg til at jeg ikke hadde giddi å kjøpt kalenderen. En update på førstesiden med de forskjellige måndtene\bilene hadde gjort seg. Layouten på kalenderen blir jo en overraskelse uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Joda mysild.. Det er svært stor forskjell på mobilkamera og speilrefleks, men jeg mener likevel at det bør være noe variasjon.. For blir 6 e36er også fyller man ut med litt forskjellig, det syns jeg blir litt ensformig.. Men det blir sikkert veldig bra Ellers er jeg enig med geir anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Flere kan jo bare gjøre som meg, kjøpe den fordi det er en kalender, og fordi det er ett godt tiltak.. Hva innholdet måtte være er revnende likegyldig.. Jeg støtter en god idè og ønsker på reprise.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Flere kan jo bare gjøre som meg, kjøpe den fordi det er en kalender, og fordi det er ett godt tiltak.. Hva innholdet måtte være er revnende likegyldig.. Jeg støtter en god idè og ønsker på reprise.. jeg er nok veldig enig med deg, og jeg blir nok å kjøpe ett eksemplar uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Joda mysild.. Det er svært stor forskjell på mobilkamera og speilrefleks, men jeg mener likevel at det bør være noe variasjon.. For blir 6 e36er også fyller man ut med litt forskjellig, det syns jeg blir litt ensformig..Men det blir sikkert veldig bra Ellers er jeg enig med geir anders du skjønner hva jeg mener hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå