Jørgen Lie Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Godt at folk er i gang med kjøp! gleder meg som en liten unge til de kommer...! Men jeg kan ikke si jeg gleder meg til den jobben å stå på posten å sende ut alle kalenderne hehe Må si jeg streifa tanken i sted, at hvis dette blir populært så har du nok å gjøre fremover Men bra du gidder å ta på deg slikt!! For tror nok dette kan bli en suksess! Flere som gleder seg til den kommer ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 ja, hehe bare håper at jeg klarer å holde tunga rett i munnen når jeg står der å sender! @Matss: Det er ingen bestillingsfrist utover det at jeg selger så langt lageret rekker! Men for de som ønsker en mulighet for å få kalenderen før jul, så er det jo postens anbefaling at man sender innen 16.des så jeg samler opp bestillinger til da, og sender ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Da har jeg bestillt. Bra initiativ, gleder meg til å se den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Bestiller senere ikveld . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Da er det blitt bestilt 4 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Sendt deg PM Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Flaks jeg så dette.. Bestiller i kveld.. Har forresten byttet addresse Chris.. Skal sende deg pm med den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Har du mottatt kalenderen og begynnt å sende ut? Hvor mange har du igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Lenge til du kan komme med noen sporingsnr. på kalenderene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Lenge til du kan komme med noen sporingsnr. på kalenderene eller? Han har vel antakelig sendt dem som brevpost, og da finnes det neppe noe sporingsnummer, men det kunne jo være moro å høre om de ble sendt den 16.Desember som "forventet" Jeg sjekket postkassa seinest i dag tidlig, men har ikke dukket opp noe her på Skedsmokorset iallfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Har ikke hørt noe fra Chris på PM heller, mulig han har tatt juleferie og ikke har nettilgang.? Men skal de komme direkte i postkassen eller må de hentes på postkontoret? Og ble de sendt ut 16.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Jeg sendte han PM om at jeg har overført penger til han, sendte han adresse osv. men har ikke hørt noe håper han har sendt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Hadde ikke kommet noe i postkassa her i dag heller, så det spørs nok om de ble sendt den 16... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Har ikke hørt noe fra Chris på PM heller, mulig han har tatt juleferie og ikke har nettilgang.? Men skal de komme direkte i postkassen eller må de hentes på postkontoret? Og ble de sendt ut 16.? kalenderen kommer nok rett heim i postkassa. det kommer litt an på posten og nå da, er "litt" meir post enn vanligt som skal i gjennom systemet deiras Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_3 Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Kan ikke dere si i fra når den er kommet. jeg kunne godt ha tenkt meg en slik selv, om det ikke er forsent å bestille. Evnt at han hadde sendt etter jul, når post trafikken minsker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå