Sperre Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Kommer til å sende et bilde inn jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Det sa jeg ikke noe om, men årsaken til at jeg vil ha skriftlig bekreftelse på at jeg kan bruke bildene i kalenderen er for at da har jeg "mitt på det rene" slik det ikke skal være noe jeg trenger å bekymre meg for i ettertid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Det eneste som er dumt med avstemming er at vi da har sett alle bildene før, men det er jo også litt moro at brukerne selv har bestemt hvilke bilder som skal være i kalenderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 vi kan jo ikke stemme på alle bildene, men si chris plukker ut 24 gode bilder, så får vi velge blandt de bildene... eller 30 for denslagsskyld, men å se gjennom 150 bilder, og så stemem blir stress for oss, og stress for chris når han skal lage avstemming... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Kanskje hver og en burde kun få sende inn ETT bilde? Eller to da.. TO bilder fra hver.. Men du kan kun få med ETT i kalenderen.. Hvordan skal man stemme på flere liksom? Man burde jo få gitt 12 stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Julebilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Desember bilde, en stemme fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Jeg har sendt to bilder:) Fått dem? Edit: Legger like godt ut her også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Har du fått mange bidrag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 To flotte bilder Geir Ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 To flotte bilder Geir Ove Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Har sendt noen bilder av min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Det har kommet inn mange bra bilder nå, sitter for øyeblikket på jobb, men legger ut alle bilder jeg har mottatt når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Dette kan jo bli spennende Prøve å se igjennom bildene mine å finne ett bidrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Skjønner jo at jeg må grave i arkivet samt komme meg ut en dag det er fint vær Er alltids morsomt å se om du har det som trengs for å kunne konkurere litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå