Gunnar Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Det er vel Rieger sine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Bestilt idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 er det fortsatt mulig og bestille kalender?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Liten melding til alle som er i tvil om det er flere kalendere igjen: Jeg har alt for mange! Har solgt ca halvparten av hva jeg regnet med å gjøre! Så dere som henger etter: få dere ræva i gir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Det er vel Rieger sine? Det er rieger infinity II bredding vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Det er vel Rieger sine? Det er rieger infinity II bredding vel? Stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Hvor mange kalendere ca har du trykket opp, hvis du vil si det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Sånt, da har jeg bestilt en kalender, gleder meg til den kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Har fått min i dag Og ja, jeg har vært en av de som sa at de skulle bestille og ikke har fått gjort det før Beklager den... Men kjempeflott kalender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Kor får man tak i skjermbreddere til e36, slik som den på forsida av kallendern?: i want some! Koslig;) Ja det er Rieger Breitbau II (het Infinity II før).. Litt jobb. Sørg for å få ett skikkelig Lim.. Selv bestilte jeg direkte av limet de bruker hos Seidl. Büfa Oldopal Klebeharz 0139... Om det skulle være interessant har jeg prosjekttråd som ligger her inne.. Og bare å spørre i vei Savner den bilen hver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Kor får man tak i skjermbreddere til e36, slik som den på forsida av kallendern?: i want some! Koslig;) Ja det er Rieger Breitbau II (het Infinity II før).. Litt jobb. Sørg for å få ett skikkelig Lim.. Selv bestilte jeg direkte av limet de bruker hos Seidl. Büfa Oldopal Klebeharz 0139... Om det skulle være interessant har jeg prosjekttråd som ligger her inne.. Og bare å spørre i vei Savner den bilen hver dag.. Ja, de skjønna ej ! faen for ei skute ! motor som sto i den da? Link på prosjekttråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Linken er vel i signaturen. Var en 325, men med sånne veivalsere gikk det bare så som så.. Får ta resten av spørsmåla der om det er noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Hvilke av forumets brukere har bilen sin med i kalenderen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Gleder meg til min kommer ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Bestilte nuu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå