plugg69 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 så snart sommertreff fotografen får ut bilder fra helga kan jeg sende deg et par kræsj bilder av m3n akkurat når det skjedde.. det kan bli kult.. heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Tror dette kan bli skikkelig bra, MEN antallet bilder per innsender må begrenses. Jeg foreslår ett bilde per bruker. Ellers vil vi ende opp med mange hundre bilder å velge mellom der masse av dem er av alt for dårlig kvalitet til å kunne brukes til dette. Ellers kunne jeg gjerne tenkt meg å kjøpe en kalender om den bli å få kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Ikke lenge igjen nå! Men har du bestemt deg får åssen vi skal stemme? Eller plukker du ut de du liker best slik at det ikke blir så mange? Joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Sniker inn to.. siste bildet tatt av HappyHenke, så det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Legger ut et par bilder, vet ikke om det kan brukes men? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 likte den hvite coupeen med sort tak! har den en tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 ja, black & white heter den... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=122807&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Da var mitt bidrag dengt inn i en mail og sendt avgårde til Christoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 legger ved et bilde til som noen fikset litt opp for meg på photoshop tråden kan ikke med photoshop selv, så trenger hjelp til å fikse opp bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 mye fine bilder og biler her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Her va mine bidrag te kalenderen. Hadde vært morsomt om den fikk være med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gurken Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Fant det jeg lette etter........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Jeg vil også være med Har sendt dem til deg på mail også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Har et par bilder av m5n som kansje kan slå an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 se der ja,endelig fått orden på sakene(Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå