Morty999 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 er dette hver onsdag? eller første onsdagene i mnd'en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Lars89, de er vasket og ligger lagret. Planen var å bytte hjul før treffet. Men kom en hastesak (Hardy bytte) så jeg rakk det rett å slett ikke. er dette hver onsdag? eller første onsdagene i mnd'en ? I utgangspunktet vær første Onsdag i måneden. Neste er 9 September! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... t=telemark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Lars89, de er vasket og ligger lagret. Planen var å bytte hjul før treffet. Men kom en hastesak (Hardy bytte) så jeg rakk det rett å slett ikke. er dette hver onsdag? eller første onsdagene i mnd'en ? I utgangspunktet vær første Onsdag i måneden. Neste er 9 September! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... t=telemark Unnskyld, her er jeg nødt til å komme med en rettelse. Det er den andre onsdagen i måneden det er onsdagstreff. Det ser man ut ifra terminlisten som er lagt ut. Går ut ifra det gikk litt fort i svingene for Fliid her. (Litt rart egentlig siden han har bygget en bil som ikke kan kjøre svingete vei.) Les; -Fin tur var det jo, men kanskje litt lite spennende å kun kjøre europaveien.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Beklager det. Bygget for å kjøre svingete vei, men på bra dekket. : ) Ulent vei + stiv bil. Ja, prøv selv : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Hehe, ja den bilen til Fliid lå som en hoppestokk hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 På E18... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Hadde vært kjekt om man hadde en egen linje i menyen på bimmers der det står "bmw treff" eller lignende, slik at medlemmene her inne hadde mer oversikt over når det blir treff. Jeg har selv ikke vært på noen foreløbig - litt synd egentlig. Hilsen lysten bmw-treff kar med E34 ^^,) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Hadde vært kjekt om man hadde en egen linje i menyen på bimmers der det står "bmw treff" eller lignende, slik at medlemmene her inne hadde mer oversikt over når det blir treff.Jeg har selv ikke vært på noen foreløbig - litt synd egentlig. Hilsen lysten bmw-treff kar med E34 ^^,) Kunne ikke sagt meg mer enig! Iallefall et "underforum" av noe slag der det KUN legges ut om de forskjellige treffene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Fin Punto <3 De er så herlige å kjøre når man passerer 120km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 wabby, for ikke å snakke om den enorme kjøreopplevelsen når man skal trekke en tilhenger (av meget liten type. En aksel.) . Det er såvidt den orker bakker, kun med flittig bruk av første gir. hoho, ren kjøremaskin. (jeg eier ingen punto, og har aldri eid, vel og merke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå