jpse36 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 legger ut noen bilder av broren min sin e36, som jeg har lakkert litt på i helga. kom gjerne med deres synspunkter om bilen! sitter asa ar1 felger på den. er så vidt man kommer inn i garasjen hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Grom bil Sedaner blir tøffe de også med rett styling, og denne var knall. Skal selge min E-36 sedan i morgen, og kommer til å angre som ei bikkje. Men må pga huskjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Jeg merker at jeg får litt lyst på E36 sedan når jeg ser så feite biler som dette. Mange liker ikke Asa felgene, men jeg synes de ser rimelig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 STILI samme front som jeg har på min e36 325sedan hvilken farge er det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Gromt med E36 på 19! Skikkeig hissig stuk på bilen! Hvor er Xenon og AE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Tøff bil dette her! Gått lakk på bjørkelangen? Der jeg skal begynne nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 udugelig lav, litt for store felger til e36(maks 18" alt over blir bare feil proposjoner) men ellers grei 4dørs, trenger hvite blink i skjermene og m-lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Tøff bil dette her! Gått lakk på bjørkelangen? Der jeg skal begynne nå nei, har gått lette kjøretøy på bjørkelangen. driver bare å lakker på fritiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 udugelig lav, litt for store felger til e36(maks 18" alt over blir bare feil proposjoner)men ellers grei 4dørs, trenger hvite blink i skjermene og m-lister syns ikke bilen er udugelig lav. er 10cm fra laveste punkt, grunnen til at den ser så lav ut, er at det er en ganske bratt bakke ned til garasjen der. så vil heller si udugelig garasje hvite blinklys og m-lister er jeg enig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 STILI samme front som jeg har på min e36 325sedan hvilken farge er det der? brokatrød metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Av med lyktelistene! 19" satt som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 udugelig lav, litt for store felger til e36(maks 18" alt over blir bare feil proposjoner)men ellers grei 4dørs, trenger hvite blink i skjermene og m-lister Syntes 19" var fint jeg... Kommer nok ikke til å gå for 19 selv, men det er fordi dekkene er så J***A dyre Og det er ikke lavt nok før man irriterer seg over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 19" var tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Tøff bil dette her! Gått lakk på bjørkelangen? Der jeg skal begynne nå nei, har gått lette kjøretøy på bjørkelangen. driver bare å lakker på fritiden Okei Du for si ifra vis du ser en rød e36 coupe Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 hvordan senk er det på denne ? jeg har nettop kjøpt meg en ny e36 coupe og har noen 19" men den er helt original og ser helt bak mål ræva ut for den er så høy i front ! har lurt på og bare senke den 40mm foran, men ikke sikker på hvordan det vil se ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå