Katinka Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Ja den er vel min så fort Chris får seg ny bil haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Nydelig bil dette her, gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katinka Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Jo takk Fargen heter Mauritiusblau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Veldig pen farge! Ingenting og sette fingern på her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Det er bilen min, men det er Frøkna mi som har tatt bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katinka Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Var det jeg prøvde og si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Så og si eneste E36'n jeg liker, er den ikke som denne så takke meg til noe annet. 90 % av E36'ene på forumet ser slik ut... De har jeg ikke sett irl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Flott bil med knall fin farge! Eneste JEG ville gjort anderledes er å bytta frontblinkerne til helsorte (ikke gjennomsiktig) og byttet baklykter. Men likte ellers stuket godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 ja, tok disse front blinkene først for å prøve, har tenkt på vanlige i sota. Baklampene blir bytta ut med tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 syntes baklampene er nokså fine på denne fargen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 helt klart en av de peneste e36 jeg har sett:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Pen og gjennomført E36! Kanskje bytta "buss" rattet med noe mindre? Fordel på bane også det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Takker for mye fin ros! gir litt pågangsmot når man blir dritt lei bilen innimellom... ja, rattet er forsovidt stort til banekjøring, men liker det veldig godt, så det får bli i bilen en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Regner med du stiller på G.Raceway imorgen Chris . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Er vel ikke denne som går på Bjørkelangnen VGS? Mener jeg så denne der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå