Ad|oS Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Pent =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 ser megent pent ut:) trur det er en del som kommer til å bestille sånn etter vert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 La nå CSL lokket være en E46 del da... Det så ikke spesielt bra ut på E36, spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 La nå CSL lokket være en E46 del da... Det så ikke spesielt bra ut på E36, spør du meg... ..men så var det jo ingen som gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Her er noen illustrerende bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Det så greit ut ifra siden, men bakfra så det bare latterlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 enig, så greit ut fra sida..så bare rart ut bak desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 enig, så greit ut fra sida..så bare rart ut bak desverre. Tror kameravinkelen bakfra er litt merkelig, for ser mye bedre ut i "real life" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 syns det ser litt rart ut bak fra. men trur je skar gi det en sjanse:p Må fester og sånn moddes eller er det bare å skru det rett på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 På Første sending som kommer utpå høsten så kommer det 5stk i glassfiber og 5 stk i carbon. PSST det lokket som sitter på bilene du ser på tråden er jo ikke våres lokk . For meg så virker det som lokket våres ser litt mere buet i toppen bak slik at det ikke ser så flatt ut bakfra. Lokket våres er slik som det bilde som jeg la ut først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Kan dere skaffe OEM lokk i carbon?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 kommer i CSL style. Skal komme til Norge ca d 10 desember. Flere lokk er allerede solgt !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Dere har ikke tenkt på å ta inn noen "spesielle" deler til e38? Baggasjelokk hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Dette vurderer jeg sterkt! ha den i carbon, legge på carbonfilm på taket, og panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå