Gå til innhold

Hva kan jeg få for bilen min? E36 325i


Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

Det er vel en kjennsgjerning at mange bilforhandlere tar urettmessig mye betalt for en del av bilene de prøver å selge. Og denne du linker til er et veldig godt eksempel på dette...

Urettmessig?

De skal jo selvfølgelig ligge høyere i pris hos forhandler enn privat selger. Slik er det jo med biler som med alle andre varer man kan kjøpe for penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo standard, hadde det ikke vært for m plasten på bilen hadde du sikkert ikke fått mer enn 50-60000,- for den, hvorfor er disse så jævla høyt prisa bare på grunn av mplast? Har sett mange 325i coupe'r som er i bedre stand, med skinn interiør, og alt det der, jeg fant en det IKKE var rust på, og den var prisa til 55000,- og det var en oppi åra som hadde den, og han var eier nr.2, den hadde gått 180.000km, men hvis han hadde hatt mtech da på den bilen, hadde den hatt myyye høyere verdi??... :roll:

Jeg sier ikke at denne har dårlig standard, tvert i mot, er en kjempebil! Men er jo trossalt en snart 17år gammel bil, og skal ligge på vippen 100.000,-??!! Jeg synes det er rent galskap vis noen kjøper en e36 325i coupe til 100.000,-

Lykke til med salg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo standard, hadde det ikke vært for m plasten på bilen hadde du sikkert ikke fått mer enn 50-60000,- for den, hvorfor er disse så jævla høyt prisa bare på grunn av mplast? Har sett mange 325i coupe'r som er i bedre stand, med skinn interiør, og alt det der, jeg fant en det IKKE var rust på, og den var prisa til 55000,- og det var en oppi åra som hadde den, og han var eier nr.2, den hadde gått 180.000km, men hvis han hadde hatt mtech da på den bilen, hadde den hatt myyye høyere verdi??... :roll:

Jeg sier ikke at denne har dårlig standard, tvert i mot, er en kjempebil! Men er jo trossalt en snart 17år gammel bil, og skal ligge på vippen 100.000,-??!! Jeg synes det er rent galskap vis noen kjøper en e36 325i coupe til 100.000,-

Lykke til med salg! :D

Bilen Ser jo pen ut absolutt. Men ville bare legge til at det finnes garantert folk som vil gi 100.000 for denne. Eksempel: ei venninne av meg kjøpte seg en golf 3 cab, 98 mod for 100.000. Denne bilen er ikke spes pen o.l, så det beviser bare at det er håp for deg også adios! Bilen din så dritfin ut:) lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...