Torek Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Stemmer bra Godt å få gjøre denne jobben inne i varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Klint på litt malingsfjerner for å fjerne det lille som var av klarlakk. PHOTOBUCKET KLIKK Fjerna den dritten som er brukt for å tette felgen så det ikke skulle ta så lang tid å varme opp. PHOTOBUCKET KLIKK Ytterring, senter og tønne er nå adskilt fra hverandre. Virker som han svensken har brukt no gummilignende drit for å tette med, så er det noen som har noen fine idéer til hvordan jeg kan fjerne dette lettest mulig? Eller er det bare pussing som gjelder? PHOTOBUCKET KLIKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Blir bra dette! Blir moro å se ferdiresultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Håper det Ska prøve å bli ferdig ila 3 mnd medregnet desember. Det burde gå hvis jeg får alle delene tidsnok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Håper det Ska prøve å bli ferdig ila 3 mnd. Det burde gå hvis jeg får alle delene tidsnok Skal du bare "renovere" eller skal du også lakkere de i annen farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Blir nok ikke helt standard utseende på disse felgene nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Oja! Som sagt; blir moro å se ferdig resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Har nå begynt med tørrsliping av ringene. Dette gjøres da for hånd, så det tar tid Pussa med 320 korn nå, men må stikke og kjøpe noe litt grovere i morra. Har fått slipt ned leppa slik at alle kantkjøringsmerker er borte, forutenom et grovt et som rett og slett må bli der(du ser det forøvrig til høyre på ringen, i bildet).. Regner med dere ser området jeg har begynt å pusse på PHOTOBUCKET KLIKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Kjedelig med såpass dype hakk i felgkanten Har et par sånne jeg også, og de får bare bli der. Funka Duxola`n på klarlakken da? Hvordan er det med irr på felgene dine? Sliter litt med dette jeg siden det går skikkelig inn i selve aluminiumen. Ligger ikke bare utenpå liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Ja, det er kjedelig med såpass dype hakk. Men men. Jeg får bare leve med det. Duxola'n funka som bare fader! Jeg lot den sitte på i en snau time, og da var det omtrent bare å spyle det av med et vanlig dusjhode. Hadde det ikke vært så kaldt ute hadde jeg brukt høytrykkspyleren, og da hadde all klarlakken helt garantert forsvunnet av seg selv. Jeg har bittelitt irr rundt hele ringen der skruehullene er. Det er såpass lite så jeg tror det skal gå bort med litt grovere papir enn 320. Skal teste i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Nice! Gleder meg til å se resultatet. Brei kant skal du ha bak da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Litt usikker enda. Står mellom 1,5" og 2". Litt usikker på om 2" vil få plass. Mao. blir det uansett ikkeno voldsomme greier. Hva tror dere? På bildet er det 0,5" kant. Satser vel på 2" tipper jeg. Edit: Har også tenkt på å sette 8,5 felgene foran for så å kjøpe 3" kanter til 7,5 felgene og sette dem bak, hehe.. Skal sjekke om 8,5 felgene får plass foran uten valsing. Alt avhenger jo av innpresset. PHOTOBUCKET KLIKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Ferdig med grovpussing på én av to ringer og en øl mindre i kjøleskapet. PHOTOBUCKET KLIKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Nå går det fremover her To pils til, så er du vel ferdig med resten av bitene? Bryr du deg om de små hakkene til høyre på bildet? De blir vel knapt synlig når det kommer dekk på felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Hehehe..tror det må litt flere pils til før jeg sier meg fornøyd De to hakkene irriterer meg, men jeg får bare leve med det. Jeg skal prøve å pusse nedi hakkene slik at jeg får polert der også. Da blir det iallefall ikke et mørkt område der slik det er nå, så da synes de forhåpentligvis ikke så godt når jeg får på dekk. Ikke gratis å kjøpe ny ring heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå