FredrikE24 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Utrolig fin bil du har der! Er ikke spesielt fan av E30, men her var alt etter min smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 I mine øyne en perfekt E30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Trenger som du sier orginale sota DE, men ellers er den perfekt! Har du noen bilder av interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Fader.. Interiørbilder var jo det jeg i all hovedsak skulle ta bilder av i dag. Skal se om jeg kan få tatt noen i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Meget pen bil, felgene passer faktisk veldig bra på E30 med den fargen får lyst på "gammel" bil selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Nydelig E30 du har, Tore Angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 omfg omfg omfg........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 utrolig fine bilder syntes jeg! disse bildene gav meg inspirasjon til hytteturen neste helg er en deeel skog/skogsveier der og, så håper å få tatt mye bra bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Lekkert Torek. Er ikke stor fan av E30, men din er en av få jeg kunne tenkt meg. Syns også det ble tøft med oransje blinklys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 Nydelig E30 du har, Tore Angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte denne... Takk for det, Cato Hehe..ja, jeg angrer iallefall ikke på kjøpet Den var like fin som Patrick fortalte meg over tlf at den skulle være. utrolig fine bilder syntes jeg! disse bildene gav meg inspirasjon til hytteturen neste helg er en deeel skog/skogsveier der og, så håper å få tatt mye bra bilder! Hehe..bra Lekkert Torek.Er ikke stor fan av E30, men din er en av få jeg kunne tenkt meg. Syns også det ble tøft med oransje blinklys! Tusen hjertelig takk for den! Utrolig gøy! Ellers- tusen takk for alle fine kommentarer om bilen fra dere Det gjør det hele ekstra morsomt. Bukker og neier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 pen bil dette her:) så den og når den gikk her i stavanger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 PENT! likte bilde med "stranda" veldigveldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Den er....deilig ;D Men.... CCN-merket? Where to get? =D Var nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå