marararius Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Vanvittig strøken bil. Du kan ikke få gjort det noe bedre enn det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 PENT! likte bilde med "stranda" veldigveldig godt! Takk for det Den er....deilig ;DMen.... CCN-merket? Where to get? =D Var nice! Merket får du ikke tak i lenger gitt. Da blir det isåfall å kjøpe brukt av noen, slik som jeg var så heldig og fikk lov til å gjøre! Tusen takk til Fliid for det! Vanvittig strøken bil. Du kan ikke få gjort det noe bedre enn det der! Hehe..utrolig gøy at du synes det Det finnes vel forbedringspotensiale i alt, men takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 PENT! likte bilde med "stranda" veldigveldig godt! Takk for det Den er....deilig ;DMen.... CCN-merket? Where to get? =D Var nice! Merket får du ikke tak i lenger gitt. Da blir det isåfall å kjøpe brukt av noen, slik som jeg var så heldig og fikk lov til å gjøre! Tusen takk til Fliid for det! Vanvittig strøken bil. Du kan ikke få gjort det noe bedre enn det der! Hehe..utrolig gøy at du synes det Det finnes vel forbedringspotensiale i alt, men takk skal du ha! Okei takk ;D Her finnes det faktisk ikke noe forbedringspotensiale spør du meg (= Dette er den desidert deiligste E30`n jeg vet om<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 *DROOOOLALLOVERMYKEYBOARD* Btw, du skylr mg 1 ny tatatur - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Du veit hva jeg syns om dama de Tore. Da jeg har nevnt det utallige ganger face 2 face, over tlf, sms, msn, internett! RETT og slett, THE DREEEAM <3 *Can i kiss her, on the nose?* ^^, Mvh Falck : ))))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Hehe..du er jo gal Håvard Fett at du liker den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Vanvittig pen/strøken E30 det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Hei Fin bil som ble enda bedre med appelsin-farga blinkers! Forresten hyggelig å hilse på deg for ei uke sida på V*G-treffet Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Enig med deg der, Trond..appelsinblinkersene gjorde seg! Takk det samme Flott å få sette fjes på noen av folka her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Strøken og silkeglatt E30 du har Torek, rå bilder Tøffe reinsdyr og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Takker! Hehe..reinsdyra ekke dårlige de heller nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Hva kan man annet en og like den Tore? Awh, den er så vakker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Nydelig E30 Fikk ikke bare litt lyst å fortsette på oppussingen av min egen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Deler mening med samtlige andre her, flotteste e30en som er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Deler mening med samtlige andre her, flotteste e30en som er Det samme kan jeg si om din E36 Liker den noe så grådig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 vanvittig flott E30 du har!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå