Gå til innhold

E30 325Turbo


saure89
 Share

Anbefalte innlegg

Litt usikker angåndes om ej skal bruke oppatt datasprut eg har eller om eg ska kjøpe nytt. Er nokk en del begrensninga me det sprute eg har nå. Noen som har noken anbefalinga til bra sprut?

Vist sprutet du har har vert stabilt ser eg ingen grunn til å bytte det ut, ellers kan eg anbefale Autronic SM4 som etter mine erfaringer er eit meget stabilt og enkelt sprut om kan å tenke litt logisk. VEMS er også eit fint sprut, det er billigere i innkjøp da. Det kostar vel 12 000 trur eg med alt av rele, koblingar, sensorar osv...

Reidar Fjøsne Skartun ( RFS Performance ) forhandler VEMS :)

Når det gjelder cooperring pkn så har eg også god erfaring, trenger ingen maskinering og holder heilt potte tett på min motor. Bremsa på 1,75 bar, peaka eit par ganger opp i 2,2 bar pga litt tvilsomme vakum slanger, også utan problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir cooperring pakning ja. Probleme me sprute eg no har er at det er singel coil og fordelar. pluss må bytte map sensor til sprute for den går kunn til 1.5bar. map sensor ska ikkje vere store probleme å bytte. men verre om ej ska ha 1coil pr sylinder. må lodde om heile jevla hjerna for å få rette styringa til coilane meina ej å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka sprut du har ? Som oftast takla sprut 60-2 triggerhjul (noke m20 facelift har) og har tre coilbanka innebygd. Då kan du køyre 3 doble twinspark coiler som henger med ganske so langt oppover mtp effekt !

har ms 2 sprut kjøre med 60-2 trigger hjul no.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

hei lure på ka anbefalinga folk har til turbo? evt ka andre har kjørt me og kva tall dokke he oppnådd.

vurdere en Precision 6766. men lurer på om d blir veldig seint register me den. måle må vere og greie 6-700 whp å få en motor me et godt register

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lure på ka anbefalinga folk har til turbo? evt ka andre har kjørt me og kva tall dokke he oppnådd.

vurdere en Precision 6766. men lurer på om d blir veldig seint register me den. måle må vere og greie 6-700 whp å få en motor me et godt register

Du har iallfall heilt klart valgt riktig merke, i ditt tilfelle hadde eg valgt 6266... Ein turbo som passa motoren mykje bedre i forhold til respons og den skal klare målet ditt...

Eg har 6265 å bremsa 505whp i fjord på 1,75 bar. ( E85 ) Da står kammen fortsatt i null...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...