Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert misfornøyd med prisene i butikken eller servicen...

Men det nevnes iallefall ingensteder i artikkelen at det er en bmw som har kjørt gjennom vinduet!

Skrevet

Synes du ta med en laptop og stikke oppover. Da kunne du ha oppdatert minutt for minutt hva som skjer på stedet :lol:

Skrevet
Synes du ta med en laptop og stikke oppover. Da kunne du ha oppdatert minutt for minutt hva som skjer på stedet :lol:

nå vet jeg ikke helt hvor butikken ligger, men du skal ike se bort fra at jeg kna oppdaterte via mitt eget trådløse nettverk!!

Skrevet
Vitner til hendelsen som Dagbladet har snakket med forteller at det så ut som bilens sjåfør fikk et epileptisk anfall da han bremset ned ved et fotgjengerfelt omkring 100 meter fra butikken.

:wink:

Shit happends :P

Skrevet

Er det slik at folk som har fått konstatert epilepsi fortsatt får kjøre bil? I så tilfelle blir jeg litt skremt. Jeg vet det finnes medisiner som holder det i sjakk, men det forutsetter jo at personen ikke glemmer å ta den. Jeg sier ikke at det har skjedd her, bare så det er sagt...

Skrevet

nei er ikke det folk som har epilepsi får ikke kjøre bil. Fattern hadde mild form for epilepsi og han ble fratatt lappen. Men så finnes det sikkert noe medisiner som holder dem i sjakk. Men skal hvertfall ikke være sånn da holder jeg meg vekk fra veien.

Skrevet
nei er ikke det folk som har epilepsi får ikke kjøre bil. Fattern hadde mild form for epilepsi og han ble fratatt lappen. Men så finnes det sikkert noe medisiner som holder dem i sjakk. Men skal hvertfall ikke være sånn da holder jeg meg vekk fra veien.

Man må gå et visst antall måneder uten anfall for og få lappen tilbake etter konstatert epilepsi, 12 eller mer tror jeg det er.

Er vel ikke 100% sikkert allikevel.

Skrevet
Er det slik at folk som har fått konstatert epilepsi fortsatt får kjøre bil? I så tilfelle blir jeg litt skremt. Jeg vet det finnes medisiner som holder det i sjakk, men det forutsetter jo at personen ikke glemmer å ta den. Jeg sier ikke at det har skjedd her, bare så det er sagt...

Du kan få lappen om du går en viss tid uten at du har hatt noen anfall. Sertifikatet du får da er tidsbregrenset, og må fornyes hvert femte år. Da må du også skaffe legeattest på at du fortsatt kan kjøre bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...