Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du har gjort diverse mods som trenger å justeres/optimaliseres i motorstyuringen så kan det lønne seg litt, men kun ren chipping av suge motorer er ikke verdt det spør du meg, gjevinsten er sjelden mer enn 5hk.

Skrevet

En kompis chippa motor og girkasse på sin 320ia. han sa han fikk raskere giring og litt lavere bensinforbruk, samt litt mer drag..

Skrevet

Har chip i min fra forrige eier, og kan ikke si at jeg merker den store forskjellen. Eneste forskjellen jeg kan sette fingeren på er at den føles mer villig når jeg drar på fra lavere turtall, litt mer ivirg kan du si. Men den går slettes ikke noe bedre, og den bruker fortsatt mye suppe.

Skrevet

Har sett litt på de chippene, men hvordan takler motoren 7k rpm? Sperra ligger jo orginalt på 6500 for m50'n, så noe stor gevinst er det jo ikke akkurat.

Skrevet

Sier seg selv at 500 ekstra runder sliter mer. Ikke at det behøver å ha betydning, men det sliter mer på motoren. Kan jo godt gjøre det hver gang man girer, spørs på sjaføren det. Det her sier seg selv.

Skrevet
Sliter? Hvor ofte drar man bilen til sperra? Hver gang man girer? :P

Så godt som... :)

...men det begrenser seg jo til 1. og 2. gir.

Skrevet
hei, har en 523ia, fant chip til ca 5000,- lønner det seg? ikke me tanke på effekt, men drifstoff forbruk???? :)

Hei! Ta kontakt med Norman på www.trimchip.com, han kan gi deg nøyaktige svar og er kjent for gode priser 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...