bmwkizn Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Knallstilig den der Fikk lyst på E34 touring jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Skikkelig pen bil, men jeg er ingen fan av så mye dekkstrekk som han har bak. Smalere felg og litt bredere dekk Tror det er noe rart i drikkevannet i trondheim for tiden Strekk er fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Denne var dønn Men det er første gangen jeg ser noen fjerne spylerdysene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Denne var dønn Men det er første gangen jeg ser noen fjerne spylerdysene.. mulig han har lagt dem til under panseret, vag har jo gjort det på en del av sine biler, hvertfall siden golf 4. Synd BMW ikke har funnet ut av dette enda.. At det er lite pent med to svarte (kunne i det minste vært lakkerte) prikker midt på panseret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Det var ingen dum ide Hawkon88! Det jo ikke pent som du sier nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Denne var dønn Men det er første gangen jeg ser noen fjerne spylerdysene.. "Spray dyser (på patch vindusvisker dyser fra Mercedes Sprinter)" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 En så strøken bil burde ha strøkent motorom også! Ser den er ganske skitten rundt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Spacer han ut hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Deilig bil. kan ikke sette fingeren på noe. nydelig tyskerstuk. akkurat som tyskerstuk ska være:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Deilig bil. kan ikke sette fingeren på noe. nydelig tyskerstuk. akkurat som tyskerstuk ska være:) Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå