Rabies Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 ///Kristian: Thænx Trond E30 cab: Er skamhappymed looken selv. Bare prøver å bestemme meg for om sentrene skal lakkes opp i org. sølv eller gull Så mye snø som ligger nå så forsvinner den nok ikke før august... 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Hmmm, i her om dagen stod jeg med bilen på jekk og gravde vekk hardpakket snø under bilen. Kjærringa begynner å bli passe lei av skamlav bil på vinteren så nå fikk jeg beskjed om at "før neste vinter får du faenmeg se å kjøpe deg sånn senkesett som du kan skru opp og ned og sånn" Så, er det noen justerbare coilovers som ikke koster det hvite ut av øyet og kan matche bilstein B8 mht kjøreegenskaper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 qwt.no, husk at det er obligatorisk med knesenk, alt annet enn maks senk som er mulig pga felger/dekk/valsing er obligatorisk;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 vil jo selvfølgelig ha bilen senket på grensen til det ubrukelige på sommeren i hvertfall og godt og stivt er viktig, men ikke FOR stivt heller da dette er en "familiebil" som brukes til å kjøre jenteungen i barnehagen, dra på tur etc... Er jo veldig fornøyd med 70/40 og bilstein til å være et fast oppsett, for nå er bilen ganske brukbar på vinteren også. Serqwt selger JOM, FK og "Hardhetsjusterbart" av ukjent produsent. JOM; har jeg ikke kjennskap til. FK; vil ikke dette bli et lite skritt ned i kjøreegenskaper i forhold til bilstein? Ukjent produsent; hvem har egentlig produsert dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 De felgene blir bra, men hvilken dekkdim har du tenkt å gå for? De dekka som står på er jo ballongdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Planen var 205 40 foran og 215 40 bak Med 20mm spacere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Nice, hadde tenkt å foreslå 205/40 og 225/35 Tror det blir bra med den senken du har nå. Ville ventet med å kjøpe coilovers til du ser hvordan det blir med BBS-felgene montert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Hehe, 225 35 er vel en litt ukurant dim. å få tak i? Eller? OM jeg skal kjøpe coilovers så blir det uansett ikke før utpå høsten. Poenget er jo bare å kunne skru bilen opp på vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Får iallefall falken, dunlop og marangoni på dekkonline i 225/35. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Ja, så det når jeg søkte, men det blir vel litt vel lavt bak med 35 profil da + en del klaring mellom dekk og hjulbue? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Har Supersport selv, og synes det fungerer fint. Passe stivt, og du kan senke mye! Men syns hun det er lavt på vinteren med 70/40 blir det nok problemer på sommeren med enda mer senk og mindre rulleomkrets på dekkene hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 jeg gikk fra Bilstein B8 til FK Koenigsport coilovers, og merker ikke noen steder at jeg savner Bilstein demperene. hadde aldri kommet til å byttet tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Har Supersport selv, og synes det fungerer fint. Passe stivt, og du kan senke mye!Men syns hun det er lavt på vinteren med 70/40 blir det nok problemer på sommeren med enda mer senk og mindre rulleomkrets på dekkene hehe Hehe, problemet er jo ikke at det er lavt i seg selv, men den jævla snøen med tilhørende brøytekanter gjør det veldig lett og sette seg fast S.Hafsmo: Ok, men da vet jeg jo at det kan være et brukbart alternativ i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Et lite stemningsbilde i vårværet (Det er ikke is på vannet engang) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Fk Koenigssport virker veldig bra, men syntes mine er på grensen til for stive. Selv på mykeste innstilling. Riktignok i en bil uten motor framme Med 205/40-17 (som jeg selv har) så må du nesten ha mer senk enn nå, du kommer til å få en stor glippe mellom skjerm og dekk iallefall. Tror jeg hadde gått for 215/40 eller 235/40 på en E36, det er kult med strekk og alt sånt, men ser litt puslete ut med så smale hjul også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå