Gå til innhold

'97 E36 318i *Solgt... :(

Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 505
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm, i her om dagen stod jeg med bilen på jekk og gravde vekk hardpakket snø under bilen. Kjærringa begynner å bli passe lei av skamlav bil på vinteren så nå fikk jeg beskjed om at "før neste vinter får du faenmeg se å kjøpe deg sånn senkesett som du kan skru opp og ned og sånn"

Så, er det noen justerbare coilovers som ikke koster det hvite ut av øyet og kan matche bilstein B8 mht kjøreegenskaper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil jo selvfølgelig ha bilen senket på grensen til det ubrukelige på sommeren i hvertfall ;) og godt og stivt er viktig, men ikke FOR stivt heller da dette er en "familiebil" som brukes til å kjøre jenteungen i barnehagen, dra på tur etc...

Er jo veldig fornøyd med 70/40 og bilstein til å være et fast oppsett, for nå er bilen ganske brukbar på vinteren også.

Serqwt selger JOM, FK og "Hardhetsjusterbart" av ukjent produsent.

JOM; har jeg ikke kjennskap til.

FK; vil ikke dette bli et lite skritt ned i kjøreegenskaper i forhold til bilstein?

Ukjent produsent; hvem har egentlig produsert dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, hadde tenkt å foreslå 205/40 og 225/35 :)

Tror det blir bra med den senken du har nå. Ville ventet med å kjøpe coilovers til du ser hvordan det blir med BBS-felgene montert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Supersport selv, og synes det fungerer fint. Passe stivt, og du kan senke mye!

Men syns hun det er lavt på vinteren med 70/40 blir det nok problemer på sommeren med enda mer senk og mindre rulleomkrets på dekkene hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Supersport selv, og synes det fungerer fint. Passe stivt, og du kan senke mye!

Men syns hun det er lavt på vinteren med 70/40 blir det nok problemer på sommeren med enda mer senk og mindre rulleomkrets på dekkene hehe

Hehe, problemet er jo ikke at det er lavt i seg selv, men den jævla snøen med tilhørende brøytekanter gjør det veldig lett og sette seg fast :?

S.Hafsmo: Ok, men da vet jeg jo at det kan være et brukbart alternativ i hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fk Koenigssport virker veldig bra, men syntes mine er på grensen til for stive. Selv på mykeste innstilling. Riktignok i en bil uten motor framme :wink:

Med 205/40-17 (som jeg selv har) så må du nesten ha mer senk enn nå, du kommer til å få en stor glippe mellom skjerm og dekk iallefall. Tror jeg hadde gått for 215/40 eller 235/40 på en E36, det er kult med strekk og alt sånt, men ser litt puslete ut med så smale hjul også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...