Rabies Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Fikk montert schnitzer vinga i dag. Syntes det gav hekken et kraftig løft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Blei knallpent med vinga! Begynner å bli bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Ikke dumt det der nei,liker baklyktene dine og jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Vil ha felgene dine Pen vinge. Morro ha å ha noe som ikke alle har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Blei knallpent med vinga! Begynner å bli bra nå Tænks Litt irriterende å ikke få den klar til i morgen da, men skal vel ikke klage. Har jo fått gjort mye mer på denne enn jeg hadde på grompacten på første vårtreff. Ikke dumt det der nei,liker baklyktene dine og jeg;) Takk for det du Liker motoren din jeg Vil ha felgene dine Pen vinge. Morro ha å ha noe som ikke alle har Er ikke gale felgene dine heller da... Må bare få på senk du nå Morro med schnitzer. "Alle" har jo e46 leppe eller gt-vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Pent! Med eller uten bremselys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Takker Denne er uten bremselys. Keepin it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Ser ikke grunn til å utdype noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Koselig lesing dette her Alltid hyggelig når folk liker modsene man gjør på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 pent med vinga, du må ta og få kjøpt deg nye skilter, koster deg 120 kr på BT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Hvordan gikk det med oppussingen av felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Spiff: Nye skilter? Gammal bil må jo ha gamle skilter Hylle: oppussingen ble utsatt litt. Driver å vurderer flere muligheter nå. Kanskje sort senter og gullkant med sorte skruer. Jeg er personifisert ubeslutsomhet så vi får jo se hva det blir til at jeg gjør til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Absolutt ikke dumt Ulakkert plast på nederste delen av bakfangeren der? Og hvor har du gjort av dekkfornyeren forreste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Spiff: Nye skilter? Gammal bil må jo ha gamle skilter akkurat det er jeg enig i, men jeg er ikke enig i at detta er en gammal bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Absolutt ikke dumt Ulakkert plast på nederste delen av bakfangeren der?Og hvor har du gjort av dekkfornyeren forreste? \:D/ har litt lakking å holde på med ja. Nedre del av bakfanger, frontfanger og høyre kanal som må ha litt farge Dekkfornyer? driver ikke med sånn juks jeg Spiff: Er jo 13 år gammal jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå