Mr E30 Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=576953
S.Arnesen Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 som vanlig så var det nesten viktigere for vg å nevne at det var en bmw, enn at det var skyting involvert...
Mr E30 Skrevet August 25, 2009 Forfatter Skrevet August 25, 2009 ja ikkesannt BMW de må alltid fremheve dette. Hadde det vært feks en Toyota hadde de skrevet skyting fra bil....
EirikL Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Vi kjører et eksponert bilmerke, sånn er det bare, dessverre. Og vi kan takke apekattene i A- og B-gjengen for mesteparten av det;)
Mr E30 Skrevet August 25, 2009 Forfatter Skrevet August 25, 2009 jaja da var det vel en overstylet M316 som de ble skutt fra. hehe
MrLee Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Jeg sitter bare og venter på at de skal gå over til Audi...
Luftwaffel Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Helt ærlig så sitter jeg mer og venter på en overskrift som: Skyting fra en 93 e36 316 med riegerleppe og simons eksos. Gjerningsmennene skal ha hatt slitt innerkant på bakdekkene, mye tyder på bosch-senking. Skiltnummeret ble desverre ikke observert. Poenget her er at både vitner og aviser syntes det tekniske på bilen(merke osv..) er viktigere å få med en skiltnr og utseende på gjerningsmennene. Latterlig spør du meg.
S.Bjørkås Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 dette var rett utenfor vinduet mitt. var en e46 coupe med mtech. jeg hørte smellet men tenkte ikke over at det var skyting. tenkte ikke noe over dette før i dag når jeg så det på db.no.hehe
Hansh Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 MrLee skrev: Jeg sitter bare og venter på at de skal gå over til Audi... Trodde den prosessen var i full gang?
Gunnar Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Er det virkelig så big deal at avisene nevner merket? Jeg kjenner at jeg ikke klarer å bry meg så veldig om det. Enten det gjelder Audi eller BMW.
Andreas1 Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 EirikL skrev: Vi kjører et eksponert bilmerke, sånn er det bare, dessverre. Og vi kan takke apekattene i A- og B-gjengen for mesteparten av det;) Apekattene som du velger å kalle dem kjører ikke lenger BMW i den utstrekning som de gjorde på 90-tallet. Iallfall ikke de "store" apekattene, -som dermed blir gorilla (eller er det sjimpanse?)
Lars89 Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Lokalavisa er verre... Der står det f.eks "Den 20 år gamle mannen bosatt på/i ... kjørte en svart BMW 3-serie coupe" (de nevner merke og modell nesten uansett) Håpløse greier
Glenno Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Luftwaffel skrev: Helt ærlig så sitter jeg mer og venter på en overskrift som: Skyting fra en 93 e36 316 med riegerleppe og simons eksos. Gjerningsmennene skal ha hatt slitt innerkant på bakdekkene, mye tyder på bosch-senking. Skiltnummeret ble desverre ikke observert.Poenget her er at både vitner og aviser syntes det tekniske på bilen(merke osv..) er viktigere å få med en skiltnr og utseende på gjerningsmennene. Latterlig spør du meg. Kjempe festlig fremstilling, kan du dra den videre også he he .
Torek Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Gunnar skrev: Er det virkelig så big deal at avisene nevner merket? Jeg kjenner at jeg ikke klarer å bry meg så veldig om det. Enten det gjelder Audi eller BMW. Jeg åpnet denne tråden KUN for å si noe av det samme som deg. Skjønner ikke at folk gidder å bry seg så mye om alle disse "BMW nevnt i media"-sakene.. Fuck it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå