Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det virkelig så big deal at avisene nevner merket? Jeg kjenner at jeg ikke klarer å bry meg så veldig om det. Enten det gjelder Audi eller BMW.

Jeg greier heller ikke å se problemet så lenge ikke avisene selv finner på sakene.

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har egenttlig sluttet å bry meg om at de nevner Bmw i media sånn... men viss man virkelig ser på den artikkelen så syns jeg den er rett å slett tåpelig i seg selv!!

Skrevet
Vi kjører et eksponert bilmerke, sånn er det bare, dessverre. Og vi kan takke apekattene i A- og B-gjengen for mesteparten av det;)

all reklam er god reklame heter det. så dette er jo igrunn bare bra for BMW eiere. sikkert lettere og selge BMW når alle hører om hvor råe biler dette er som blir brukt til det meste. og det må jo være bra bil når kriminelle velger og bruke BMW hele tia.

Skrevet
og det må jo være bra bil når kriminelle velger og bruke BMW hele tia.

Litt à la sekstitallets forbrytere og Jaguar mk2 med andre ord. Ikke nødvendigvis en negativ ting det.

Skrevet

Snuten tror i hvertfall jeg er kriminell hver gang de ser meg og bimmerne sammen...

Men i compacten måtte jeg kjøre rundt for å bli stoppa.

I den nye sedanen holdt det å stå ved siden av den så kom de for å mase på meg :?

Skrevet

Det at div. bestemte grupperinger og/eller suspekte typer ofte kjører BMW... handler ikke det mest om image da? Jeg har iallefall et klart inntrykk av at disse folkene kler på seg bilen mer eller mindre på den samme måten som de kler på seg en teit cap, har fantasiløse tribaltatoveringer eller er hjerneløst inspirert av gangsta moten... no offence.

På den annen side er det vel knapt et annet bilmerke man kan kjøpe for tilsvarende små penger brukt som forsøksvis kan kjøres så fort (les: det går ofte helt galt).

Skrevet

Hmmm, var jo nesten en beskrivelse av meg det der ;)

Er ikke så glad i tribals da men tattiser må man ha, og capsen brukes mest fordi kjærringa nekter å klippe meg (Jeg foretrekker 3 mm og nå har jeg vel 7-8 cm)

Men gangsta"moten" kan jo være så mangt... Vet ikke helt hva du legger i det, men jeg er vel noe inspirert av det.

Og Bmw kjører jeg fordi jeg liker bilen, ikke på grunn av image, men det er bare bmw som tiltaler meg :)

Skrevet
Hmmm, var jo nesten en beskrivelse av meg det der ;)

Er ikke så glad i tribals da men tattiser må man ha, og capsen brukes mest fordi kjærringa nekter å klippe meg (Jeg foretrekker 3 mm og nå har jeg vel 7-8 cm)

Men gangsta"moten" kan jo være så mangt... Vet ikke helt hva du legger i det, men jeg er vel noe inspirert av det.

Og Bmw kjører jeg fordi jeg liker bilen, ikke på grunn av image, men det er bare bmw som tiltaler meg :)

Hehehe... nå var det ikke meningen å dele ut noen bestemte personkarakteristikker her inne... :lol:

raekwon-1.jpg

Skrevet

Seriøst fredrik... Syntes du virkelig denne karen ser så suspekt ut at han burde vekke onkels interesse på et så høyt nivå at han blir stoppet for å stå ved siden av en bmw?

gsp2jmgr1inyu5pb9wls.jpg

:lol::twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...