HeinZ Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Kjempe stilig familievogn forskjelige lister på bakfanger eller? nei er ikke det. bare den ene som er litt mer blass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Jeg sitter og lurer på om jeg ska kjøpe disse sprederene, men er usikker på om de vil passe bilen. hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Har jeg vert deg så hadde jeg sota de du har Eller eventuelt kjøpt med klart glass med sort bakgrunn Syns ikke chrom lykter passer på e 36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Er sant det. er derfor jeg lurer, for er ikke no sugen på chrom. må tenke litt på dette.......:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Bilder av motorrom kommer te helga:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 For titte litt på bilder av andre biler med forskjellige lykter, finner du nok ut hva du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 tror jeg går for de jeg har. setter i xenon i de tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 flott vogn du har der, nydelig farge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Flott touring! Misunnelig på det interiøret ditt! Artig at du har satt 325 motor i den da, men girkassa er vel også byttet? Ville ikke gjort annet enn å ta vekk øyelokk, kjøpe nye skilt og ny list til bakfanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30M\\\tech Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Likte fargen jeg på det mørke bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 fargen er montrealblå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Flott touring! Misunnelig på det interiøret ditt!Artig at du har satt 325 motor i den da, men girkassa er vel også byttet? Ville ikke gjort annet enn å ta vekk øyelokk, kjøpe nye skilt og ny list til bakfanger! Selvførgelig er girkassa bytta . Ja jeg må gjøre no med den lista, men øyelokka lar jeg bli værende. synes den kler de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Da fikk jeg tatt noen flere bilder:) har også nettopp montert ledd i sprederene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Ringene ble gulere ppå bilde enn i virkligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå