Tomsti Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 har kjørt opp en del pirattaxi-penger, så i går ble m3-front bestilt! nå begynner bilen å bli bra vett. men fortsatt et stygt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 noen som veit åssen felger jeg har?? lyst på svarte felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 ingen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Gratulerer med fin bil. Vanskelig å se åssen felger du har ut i fra de bildene der. Ser dog billig ut. Fondmetal eller noe slik, tenker jeg. Du bor i Elverum ser jeg? Det gjør jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 ja, har en liten anelse om hvem du er 316, fant deg på nettby her om dagen! du ser nok bilen min i leiret titt og ofte. i dag ble fronten og øyelokkene levert til lakkering. 3k ble det tilsammen, er det mye? syns det var helt greit, virka som en flink type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 legger til noen nye bilder, etter en god vask. som sagt, øyelokk og m3 fanger er på vei tilbake etter lakk, neste uke en gang! også venter jeg fortsatt på M-pedalene mine!(dårlig selger) frykter svindel. også kommer det 2 nye svarte nyrer i posten, samt M-matter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 nye svarte nyrer satt på, ble pent!! Før Etter begynner å bli bra nå, neste uke får jeg igjen lyktesenkerne og fronten, i tillegg har jeg kjøpt kjørecomputer og angel eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 begynner og bli bra dette Kjørekomputeren blir sendt nå straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Vurderer å slenge sorte nyrer på min også ;D fikk ei svææær pakke til E36 i går men priotiterte å skru på den andre^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Det er pent med sorte nyrer på E36, men på lysere biler. Tror det hadde blitt penere med karbonnyrer siden duallerede har karbonemblemer. Men dette er bare min ydmyke mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Vurderer å slenge sorte nyrer på min også ;D fikk ei svææær pakke til E36 i går men priotiterte å skru på den andre^^ du får slenge ut en tråd om den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 jeg syns egentlig de svarte nyrene gjorde stor forandring, i positiv retning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Har tråd om den =D "Blau babe" Syns også det blei fett med sorte nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 takk takk! egentlig ganske fornøyd med bilen nå, når planene er ferdig. eneste jeg mangler er frontsett til anlegg og skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Selger du de gamle nyrene? hvis de er hele og pene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå