Tomsti Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 sitter og vurderer solfilm på bilen, men er usikker på om det i det hele tatt blir bra? og isåfall, hvor mye %? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Ikke mye, JEG syns ikke det er pent med helt mørke ruter på noen bil egentlig. 35% SOTING eller noe? Altså 65% gjennomsyn. ? =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 er noe slikt jeg tenker og, hvis det ikke blir for mørkt, for det tror jeg ikke den kler så godt. fornøyd med bilen, Clerion? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Fin bil det her Du må få tatt noen bedre biler av bilen, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 ja, jeg har foreløpig kun brukt min sony ericsson, og det ække så tøft! men til uka blir det påsetting av m-tech pedaler/matter, kjørecomputer, frontfanger-øyelokk, og angel eyes om jeg er heldig med tiden og været så blir det en solid photoshoot i elverum jaah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 felgene heter alutec! vil tippe det er noe ala dette: http://alutec.de/alutec_2007/index.php? ... id=3&id=43 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Fornøyd jeg ja ;D eneste minus er endel klipping i ledningsnett sååå, sliter litt med å få ringene i nye lyktene til å virke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 tidligere eier som har rota litt ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 sitter og ønsker at bilen skal bli helt strøken, men er en del som må gjøres dessverre. i fjor vinter fikk bilen seg en harding, så høyre kanal, høyre framskjerm har markante skavanker, samt at høyre framdør er VOND å få lukka igjen ordentlig. jeg har så lyst til å ordne opp i dette, men for det første så er jeg student, så jeg har ikke all verdens med penger. skaffe delene jeg trenger blir dyrt, evnt oppretting, men blir også dyrt. I tillegg blir det lakkering som også er dyrt!! og kanalen er vel sveist på? og det blir vel noen $$. nå som bilen blir mer og mer fin å se på uke for uke, så øker også lysten på å ordne dette. noen som veit hvor mye cash dette kan komme på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Tror du nesten må sende meg nr ditt på PM, så jeg kan betale deg noen $ neste gang jeg trenger skyss fra byen og hjem Et par turer så glir framdøra igjen ordentlig vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 da var kjørecomputeren ankommet! så daa... skal jeg sitte om se på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 stille her gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Fått montert computer. M-front og øyelokk? Bilder takk :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå