Tomsti Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 får fortsatt ikke til den bedritne kjørecomputeren. Jeg har ikke kunnskap til det her, så nå vil jeg høre om det er noen sjeler her som vil hjelpe meg, ikke online, men in real life. Hvis ikke det går så er det verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Fått til ringene da? =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 har for det meste sitti og lest på eksamen, men det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Oi, helt glemt at den tråden her finnes. Men så har det ikke skjedd så stort mye heller. Bilen har stått og kost seg i garasjen i vinter. Så den blir vel å finne ute på veien så fort jeg har fått satt på m-fronten og alle småtinga jeg skulle ha fått fiksa for lenge sida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Da var fangeren prøvemontert sammen med øyelokk! er kun prøvemontering så har ikke satt på grillen eller lister eller skruer men ble da fornøyd med resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Dette så bra ut. Begynner å ta form nå. Frontlysene trenger en vask ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 takk takk! begynner å bli pent ja,eneste jeg legger merke til er en enorm glippe fra fanger til skjerm og ja, HELE bilen trenger en vask den har stått stille i hele vinter, men så fort jeg får lagt om til ordentlige dekk så skal den få seg en god og lang vask! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 du veit du kan stille på fangern så den går lengere opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 hehh, nei egentlig ikke? care for an explanation? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 når du skrur på fangern foran med bjelka på så dytter du den opp og fester på muttern fast. På sia av fangern sitter det en holder på hver side som holder fangern på plass juster på denne og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 dytter hva for noe opp? fangeren? når jeg prøver det, så er det en boltlignende ting som står i veien. Er søndag, det går litt tregt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 dytta hele frontfangern opp det er fire bolter fangern og bjelka er montert på løsn dem og flytt fangern litt opp skal kunne gå an det. Så er det braketten på hver side som må justeres på eller så får du en klipe på hver side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 skal se hva jeg får til kan hende jeg kommer med litt bilder så jeg får mer forklarende spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Blir bra dette, men jeg ville droppa øye lokka. Jeg syntes det ser ut som om bilen er skikkelig sigen Men smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 takk takk! øyelokka blir, men er enige at bilen ikke ser så fryktelig aggressiv ut med øyelokka, ser som du sa skikkelig sigen ut! men det skal jo tross alt angel eyes i etterhvert(noe som jeg har drevi med sida November), så tipper det blir en del penere etter de er satt i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå