Tomsti Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 okei, som alltid så tar det lang tid med meg men er det den her jeg kan justere? det virker mest logisk for meg! og da kommer det et nytt spørsmål, hvordan justerer jeg den? ta det med teskje, ellers blir det for mye for hue mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 nope det er ikke denne som skal justeres. Sett på fangern igjen så dytter du den opp mens du skrur fast mutterene. Før du setter på fangern så løsner du på brakettene på hver side rett under forskjermen dem må justeres litt opp eller så for du en klipe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 okei, da prøver jeg igjen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 jeg gir opp fangeren, skjønner ikke åssen jeg skal justere noen ting. blir irritert. men i dag har bilen fått tidenes rens. har støvsugd og rensa alt som fins og m-mattene har blitt finere enn før jeg fikk de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Hmm du fikk ikke bevegd fangern i det hele tatt med mutterene løse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 jeg får bevegd den litt, men den store boltlignende tingen på venstre side av nrskiltet gjør at jeg ikke får den høyere. Og hvis du ser ordentlig etter på fangeren, så har ikke den samme mulighet til å få mutterne fastskrudd i seg som den originale fangeren. Man ser at alt passer, men det hjelper ikke å skru på mutterne til den bjelka, når mutterne ikke er i nærheten av fangeren. Noen andre som har kjøpt fanger fra ST-Import som sliter med det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Hmm rart er den bjelka sitter bak fangern som må fikses på eller noe. Det er jo den som holder fangern på plass så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 tenkte å installere gt-splittere.. en billig variant: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... &viewitem= hvordan festes disse? med skruer gjennom leppa på fangeren, eller limes de på? Hvis de skal skrus på, blir ikke skruene bli synlige gjennom leppa på fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Denne skrus bare på med den andre leppa som er skrudd på hvis den ikke er fast støpt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 den leppa er støpt på ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 åja ja da blir det fort litt annet, skal jo kunne og skru inn forde om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 men blir ikke skruene synlige når de blir skrudd inn? i verste fall så finner jeg fram tec7'en og limer de ganske greit på! blei fint med gt-splittere, Kosaisan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 skruene skal ikke så langt fram på splitterne at dem går igjennom fangern. Splittere er nesten en must og ha, spørs hvor lende dem holder før dem detter av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 skruene skal ikke så langt fram på splitterne at dem går igjennom fangern. Splittere er nesten en must og ha, spørs hvor lende dem holder før dem detter av okei, får se hva jeg klarer å ordne! ja, blir vel plukkende opp de en god del, spesielt med noen av de fartsdumpa vi har her i Elverum.. la inn en fin bestilling fra Meguiars nå: Quik Wax 16 oz. Deep Crystal System Polish 16 oz. Crystal System Paint Cleaner 16 oz. capacity Quik Detailer 32 oz. ... See More NXT Generation Car Wash 64 oz. Mirror Glaze Clear Plastic Polish 8 oz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Se her, begynner å bli bra nå. Om du leter etter et sted å ta bilder i elverum så har jeg en photoshoot tråd i bilde-forumet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå