Gå til innhold

BMW E36 320- prøvemontering av m-fanger s.6!


Tomsti
 Share

Anbefalte innlegg

okei, som alltid så tar det lang tid med meg :P men er det den her jeg kan justere? det virker mest logisk for meg! og da kommer det et nytt spørsmål, hvordan justerer jeg den? ta det med teskje, ellers blir det for mye for hue mitt! :oops:

isfsezfy6r38rp15t5lu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nope det er ikke denne som skal justeres. Sett på fangern igjen så dytter du den opp mens du skrur fast mutterene. Før du setter på fangern så løsner du på brakettene på hver side rett under forskjermen dem må justeres litt opp eller så for du en klipe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får bevegd den litt, men den store boltlignende tingen på venstre side av nrskiltet gjør at jeg ikke får den høyere. Og hvis du ser ordentlig etter på fangeren, så har ikke den samme mulighet til å få mutterne fastskrudd i seg som den originale fangeren. Man ser at alt passer, men det hjelper ikke å skru på mutterne til den bjelka, når mutterne ikke er i nærheten av fangeren. Noen andre som har kjøpt fanger fra ST-Import som sliter med det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
skruene skal ikke så langt fram på splitterne at dem går igjennom fangern. Splittere er nesten en must og ha, spørs hvor lende dem holder før dem detter av :lol:

okei, får se hva jeg klarer å ordne! :) ja, blir vel plukkende opp de en god del, spesielt med noen av de fartsdumpa vi har her i Elverum..

la inn en fin bestilling fra Meguiars nå: Quik Wax 16 oz.

Deep Crystal System Polish 16 oz.

Crystal System Paint Cleaner 16 oz. capacity

Quik Detailer 32 oz. ... See More

NXT Generation Car Wash 64 oz.

Mirror Glaze Clear Plastic Polish 8 oz.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...