Gå til innhold

FETE felger til e46 3-serie!

jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

Tråd til nytte for de som vurderer å bytte felger:)

(jeg for min del har aldri vært noe særlig interessert i felger og har kunnskaper deretter. Hadde vært fint med en tråd full av fine felger og info:)

Lim inn bilde av felg, helst bilde der de sitter på en e46.

Skriv også prisklasse og gjerne hvor man kjøper. (handler man felger i norge? sverige?tyskland eller ebay? )

Kan også være litt greit med kjapp tilleggsinfo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

huh? hehe. jeg mente ikke å sette felger på MIN bil, bare bilder av felger på en bil:P

hva slags felger er det da? skriv gjerne mer info:):)

(jeg tror det er csl felgene?)

Skjønte det. Men det var en sort E46, så det er vel det nærmeste du kommer... :wink:

Felgene heter BBS Challenge, og er mye brukt på Golf, E46, Audi osv.

Ser ikke verst ut i sort heller.

blackBBS_CH.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns BBS felger er på grensa til ekstremt played out... Porsche, BMW, Audi, VW, you name it... Sikkert bra felger, men finnes jo så mye mer!

Min favoritt på E46 er stilen Rabies postet i sin post. Husker ikke 100%, men hadde ikke AC Schnitzer noe lignende? Kanskje de på bildet er AC Schnitzer. Ser fantastisk ut på E46 coupe med litt M plast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns BBS felger er på grensa til ekstremt played out... Porsche, BMW, Audi, VW, you name it... Sikkert bra felger, men finnes jo så mye mer!

Min favoritt på E46 er stilen Rabies postet i sin post. Husker ikke 100%, men hadde ikke AC Schnitzer noe lignende? Kanskje de på bildet er AC Schnitzer. Ser fantastisk ut på E46 coupe med litt M plast...

Stemmer det;) ACS type III racing (skrudde felger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...