jonr- Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Tråd til nytte for de som vurderer å bytte felger:) (jeg for min del har aldri vært noe særlig interessert i felger og har kunnskaper deretter. Hadde vært fint med en tråd full av fine felger og info:) Lim inn bilde av felg, helst bilde der de sitter på en e46. Skriv også prisklasse og gjerne hvor man kjøper. (handler man felger i norge? sverige?tyskland eller ebay? ) Kan også være litt greit med kjapp tilleggsinfo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Nei, det er ikke bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 huh? min bil? ser jo at det ikke er det:P hehe. jeg mente uansett ikke å sette felger på MIN bil, bare bilder av felger på en bil:P hva slags felger er det da? skriv gjerne mer info:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Mine absolutte favorittfelger, som jeg SKAL ha tak i etterhvert Riktignok avbildet på E36, men tar seg utrolig godt ut på E46 også i 18-19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 huh? hehe. jeg mente ikke å sette felger på MIN bil, bare bilder av felger på en bil:Phva slags felger er det da? skriv gjerne mer info:) (jeg tror det er csl felgene?) Skjønte det. Men det var en sort E46, så det er vel det nærmeste du kommer... Felgene heter BBS Challenge, og er mye brukt på Golf, E46, Audi osv. Ser ikke verst ut i sort heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 De på første bildet er vel ikke BBS CH? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 De på første bildet er vel ikke BBS CH? Nei, mulig det... Hva heter de da? Fine er de hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Tenker det er BBS RS GT jeg.. Fine er de ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 rediger gjerne postene deres (posten med bilde av felg) , med infoen jeg forespør da hvemhvahvor og pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 bbs ch og bbs challenge er vel samme felgen? den ser forøvrig slik ut (som de på m3en) de øverste ser ut som bbs rs gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Tenker det er BBS RS GT jeg.. Fine er de ja:) jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Disse felgene er ganske fete! 20" fra Dynamic Performance Engineering. Koster 4-5k USD Forøvrig er dette den feteste E46´en jeg vet om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Syns BBS felger er på grensa til ekstremt played out... Porsche, BMW, Audi, VW, you name it... Sikkert bra felger, men finnes jo så mye mer! Min favoritt på E46 er stilen Rabies postet i sin post. Husker ikke 100%, men hadde ikke AC Schnitzer noe lignende? Kanskje de på bildet er AC Schnitzer. Ser fantastisk ut på E46 coupe med litt M plast... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 E46 M3 med org 19" felger syntes jeg egentlig er ganske kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Syns BBS felger er på grensa til ekstremt played out... Porsche, BMW, Audi, VW, you name it... Sikkert bra felger, men finnes jo så mye mer!Min favoritt på E46 er stilen Rabies postet i sin post. Husker ikke 100%, men hadde ikke AC Schnitzer noe lignende? Kanskje de på bildet er AC Schnitzer. Ser fantastisk ut på E46 coupe med litt M plast... Stemmer det;) ACS type III racing (skrudde felger). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå