Gå til innhold

Martinsen's E36 m50 turbo prosjekt! Motor montert :D


Martinsen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har noen tips om hva som kan være galt?

Viften til bilen har sluttet å virke, bilen går varm når den står på tomgang ei stund. og når jeg kjører så kommer det bare kaldluft

har skjekket sikringene, så er ikke det som er galt:P

vis de er vifta forran motoren som er gåen så er det sikkert viskose clutchen som er dårlig...

At den bare blåser kald luft tyder på lite vann og luft i kjøle systemet.

Det kan ha skjedd vis motoren er godt veldig varm, kan det være at toppen er sjev eller har sprukket.

Vis du ikke har åpnet på noen radiatorslanger e.l så har sannsynelig vannet gått ut en plass de ikke skal altså toppen.

Fyll på vann å luft systemet så finner du vel ut av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juks med bensinmåleren :P

Altså, bensinmåleren viser full tank, når den egentlig er nesten tom..

Er vel ikke lov men :?

det er sykt lett.. ta ut baksetet, ta opp målern og strips den på topp=) sparer 50kilo på det:) det skal faen meg jeg gjøre.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Godt vi allle har vær vår smak hehe

Men arbeidslyst er det ikke noe å si på :)

Hadde vært kjedelig om alle hadde samme smak ja!

Arbeidslysten har vært litt sjaber i det siste, men begynner å komme seg igjen nå! må vel se om jeg får lakkert opp bilen igjen iløpet av våren også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg kjøpt brukt ny frontfanger av "bmw-e36-e46" her på forumet, så håper at den kommer snart:D

Sitter også å lurer på om jeg skal lakkere den helsvart neste gang, noen som har noen forslag å komme med?:)

Eller skal jeg beholde den slik som den er idag?

Den vil uansett ikke bli lakkert før jeg har fått motorn ned i bilen :) og det skjer vel ikke om så allt for lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargekombinasjonen er jo perfekt, men det som sitter rundt bilen kunne vært annerledes, hadde gjort seg skikkelig med den rieger "m3" fronten, sideskjørta har du jo i boks, og m3 bakfangeren, kanskje noen mørke framlykter med angeleyes, og den vinga på bagasjen med den flapen, kanskje noen andre felger også, må ha på noen grøvre felger siden bilen er såpass "dratt på" av farger og fangere, 19" kunne gjort susen, bare litt forslag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargekombinasjonen er jo perfekt, men det som sitter rundt bilen kunne vært annerledes, hadde gjort seg skikkelig med den rieger "m3" fronten, sideskjørta har du jo i boks, og m3 bakfangeren, kanskje noen mørke framlykter med angeleyes, og den vinga på bagasjen med den flapen, kanskje noen andre felger også, må ha på noen grøvre felger siden bilen er såpass "dratt på" av farger og fangere, 19" kunne gjort susen, bare litt forslag ;)

Du sier noe der ja, den fanger jeg har fått tak i nå er en sånn seidl fanger. men det er kun midlertidig til jeg får råd til en skikkelig fanger!:) har vurdert å skifte tilbake til AE lys, er finere :) likte den gammle fangeren som jeg hadde, var vel e46 look på den, jeg har vinge,sideskjørt og bakrute senker som jeg ikke har lakkert ennda.

de 18" som jeg har på nå, subber jo vis det sitter noen baki, så vet ikke om det er plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...