Lars89 Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Har du nok kjølevæske på motoren? Prøv å luft kjølesystemet viewtopic.php?t=105814 Blir det ikke bedre av dette så skift termostat. Hvilken vifte har sluttet å virke? Den til motoren eller den til varmeapparatet?
sector59 Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Noen som har noen tips om hva som kan være galt?Viften til bilen har sluttet å virke, bilen går varm når den står på tomgang ei stund. og når jeg kjører så kommer det bare kaldluft har skjekket sikringene, så er ikke det som er galt:P vis de er vifta forran motoren som er gåen så er det sikkert viskose clutchen som er dårlig... At den bare blåser kald luft tyder på lite vann og luft i kjøle systemet. Det kan ha skjedd vis motoren er godt veldig varm, kan det være at toppen er sjev eller har sprukket. Vis du ikke har åpnet på noen radiatorslanger e.l så har sannsynelig vannet gått ut en plass de ikke skal altså toppen. Fyll på vann å luft systemet så finner du vel ut av det
plugg69 Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Juks med bensinmåleren Altså, bensinmåleren viser full tank, når den egentlig er nesten tom.. Er vel ikke lov men det er sykt lett.. ta ut baksetet, ta opp målern og strips den på topp=) sparer 50kilo på det:) det skal faen meg jeg gjøre..
Martinsen Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 Har du nok kjølevæske på motoren? Prøv å luft kjølesystemethttp://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=105814 Blir det ikke bedre av dette så skift termostat. Hvilken vifte har sluttet å virke? Den til motoren eller den til varmeapparatet? Det er snakk om vifta til varmeaperate ja:) Det er mer en nok kjøleveske
Lars89 Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Virker ikke på noen hakk? Hvis den kun virker på hakk 4 er det viftemotstanden som er gåen
Martinsen Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 Virker ikke på noen hakk? Hvis den kun virker på hakk 4 er det viftemotstanden som er gåen Virker ikke på noen hakk:s
Martinsen Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 Ingen som har noen tips? eller må jeg bytte ut viftemotoren, at det kan være den som er gåen
Lars89 Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 Mål om det kommer strøm inn på vifta. Gjør det det så er den nok gåen...
Martinsen Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 Mål om det kommer strøm inn på vifta. Gjør det det så er den nok gåen... yes, og hvor mye må jeg demontere for å få til å måle på den ?
Martinsen Skrevet April 17, 2010 Forfatter Skrevet April 17, 2010 Da har han som har bygget motoren ringt å sagt at den er ferdig! Så må bare samle litt penger nå, så blir det å dra å hente den. Det ble 350hk og 490nm
babjorn Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 Godt vi allle har vær vår smak hehe Men arbeidslyst er det ikke noe å si på
Martinsen Skrevet April 18, 2010 Forfatter Skrevet April 18, 2010 Godt vi allle har vær vår smak heheMen arbeidslyst er det ikke noe å si på Hadde vært kjedelig om alle hadde samme smak ja! Arbeidslysten har vært litt sjaber i det siste, men begynner å komme seg igjen nå! må vel se om jeg får lakkert opp bilen igjen iløpet av våren også
Martinsen Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Da har jeg kjøpt brukt ny frontfanger av "bmw-e36-e46" her på forumet, så håper at den kommer snart:D Sitter også å lurer på om jeg skal lakkere den helsvart neste gang, noen som har noen forslag å komme med? Eller skal jeg beholde den slik som den er idag? Den vil uansett ikke bli lakkert før jeg har fått motorn ned i bilen og det skjer vel ikke om så allt for lenge:)
ZhilleN Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Fargekombinasjonen er jo perfekt, men det som sitter rundt bilen kunne vært annerledes, hadde gjort seg skikkelig med den rieger "m3" fronten, sideskjørta har du jo i boks, og m3 bakfangeren, kanskje noen mørke framlykter med angeleyes, og den vinga på bagasjen med den flapen, kanskje noen andre felger også, må ha på noen grøvre felger siden bilen er såpass "dratt på" av farger og fangere, 19" kunne gjort susen, bare litt forslag
Martinsen Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Fargekombinasjonen er jo perfekt, men det som sitter rundt bilen kunne vært annerledes, hadde gjort seg skikkelig med den rieger "m3" fronten, sideskjørta har du jo i boks, og m3 bakfangeren, kanskje noen mørke framlykter med angeleyes, og den vinga på bagasjen med den flapen, kanskje noen andre felger også, må ha på noen grøvre felger siden bilen er såpass "dratt på" av farger og fangere, 19" kunne gjort susen, bare litt forslag Du sier noe der ja, den fanger jeg har fått tak i nå er en sånn seidl fanger. men det er kun midlertidig til jeg får råd til en skikkelig fanger! har vurdert å skifte tilbake til AE lys, er finere likte den gammle fangeren som jeg hadde, var vel e46 look på den, jeg har vinge,sideskjørt og bakrute senker som jeg ikke har lakkert ennda. de 18" som jeg har på nå, subber jo vis det sitter noen baki, så vet ikke om det er plass..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå