Netlandet Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Me like!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 i like alot ! M3 Yngve skal selge ei E34 bunnpanne :- ) Tror det er M50. Han skal ha 1000.- Og da er det mye billigere å kjappere å dra på øysand : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 bruk nedre rattaksel del fra e30 uten servo! fordi den er kortere og passer bolt on. motsatt, rattakselledd fra e30 med servo. den er det kortere stang på. Akkurat gjort det samme selv, ble groomt . bil med luftpose passer ikke. det ser sånn ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 i like alot ! M3 Yngve skal selge ei E34 bunnpanne :- ) Tror det er M50. Han skal ha 1000.- Og da er det mye billigere å kjappere å dra på øysand : ) viss du ser litt nøyere etter ser du jeg har snakka med yngve ang den panna i den tråden øysand skal ha 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 bruk nedre rattaksel del fra e30 uten servo! fordi den er kortere og passer bolt on. motsatt, rattakselledd fra e30 med servo. den er det kortere stang på. Akkurat gjort det samme selv, ble groomt . bil med luftpose passer ikke. det ser sånn ut: http://images.bimmers.no/files/nqgwsgkj1sj5uvk1v4em.jpg[/img Vet det, vet det en slik er på vei i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 i like alot ! M3 Yngve skal selge ei E34 bunnpanne :- ) Tror det er M50. Han skal ha 1000.- Og da er det mye billigere å kjappere å dra på øysand : ) viss du ser litt nøyere etter ser du jeg har snakka med yngve ang den panna i den tråden øysand skal ha 800 Ah, dumme meg Men, drar du på øysand da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 i like alot ! M3 Yngve skal selge ei E34 bunnpanne :- ) Tror det er M50. Han skal ha 1000.- Og da er det mye billigere å kjappere å dra på øysand : ) viss du ser litt nøyere etter ser du jeg har snakka med yngve ang den panna i den tråden øysand skal ha 800 Ah, dumme meg Men, drar du på øysand da eller? vet ikke, får 20% rabbat igjennom jobben.. men mulig lasse får taki.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Du skal vel ikke hive m10 motoren?! Kan jeg få den Hva skal du me M10 da Dale, er ikke den din m20 da? Kjekt å ha:-) Ser bra ut M50 er en god motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Dette blir spenstig! Du ble lei av å fikle med 1,8 litern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Dette blir spenstig! Du ble lei av å fikle med 1,8 litern? jepp, var så mye trøbbel med den.. åsså gikk den så latterlig dålig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Blir bilen å se på veien i høst eller er det et vinterprosjekt? Hvis du har skrevet om det før, må du ha meg unnskyldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Blir bilen å se på veien i høst eller er det et vinterprosjekt? Hvis du har skrevet om det før, må du ha meg unnskyldt akkurat nå vill jeg bare få den sammen å begynne å kjøre om ALT går etter planen sjer det før neste helg men da er det mye som skal klaffe, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Nå har jeg fått på plass motoren sånn som den skal stå så har jeg bynt å skru ut mellomakslingen på 318is`n for å bruke framre del på e30`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 om jeg får rattakslingen før onsdag så blir det å taue bilen til jobb på onsdag å sveise eksosanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 om jeg får rattakslingen før onsdag så blir det å taue bilen til jobb på onsdag å sveise eksosanlegg Den er nokk kommet da, lette akuratt etter sporings nr`et men fant det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå