Aneshen Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Ja, må vel vise litt interesse i forumet her vel så da legger jeg litt div info om bilen og hva som er gjort.Bilen er en 9/1990 520 importert i 1997 som har rulla få 250k litt kjip innvendig, alt manuelt og blått interiør. står momo Jet ratt og Modda mittkonsoll.FK HigsportZito FA10 8,5 og 9,5 på 215/35-18 og 225/40-18M50 B25 som jeg kjøpte i fjor fra en e36. Gått 160kTA technix Grenrør, 2 strake hele veien til en Simons bakpotteSorte DE lykter og sorte blinklys. Baklykter fra tyskland som er lakterte.M5 bakfanger, Rieger leppe foran og M5 sideskjørter. Tanken var også en bakrutesenker, meeeen vet itj.Nå pr i dag står en til lakk og ferdig om et par dager,Framover blir det noen nye foringer i bakstillinga og Sperrediff, (Nå står det en 4.27, litt lite for en b25)slenger ut noen bilder fra den var før og under oppussing=) Nye bilder fra den er ferdig kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Oi, denne har eg ikkje lagt merke til før. Kan bli et spennende prosjekt. Hiv inn masse bilder underveis og oppdateringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 tar nok noen fler etterhvert også det kommer mer ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Da var bilen ferdig lakkert og montert =) veldig fornøyd med resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Den ble skikkelig flott og fargen var herlig i kombinasjon med felgene. Jeg synes ikke du skal montere på Riegerleppa igjen. Den var mye finere uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 hehe.. er det vi har diskutert også blir nok og se åssen den blir, men.. var nice uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Nydelig farge! Men synes leppa kler bilen eg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Du kan heller bare glemme leppa å selge den til meg Sånn ellers, kjempefin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Da var det på tide med litt mer effekt Falt da for en kompressor. Blei en Rotrex C30-84. Den skal ha fullt ladetrykk ved 2200omdr så blir masse effekt ved lavt turtall også. Minus med kompressor er jo at for veldig høye effektuttak blir den litt liten. Denne skal kunne lade nermere 1 bar og holde til ca 350hk. Mitt bygg i første omgang blir uåpnet motor på 0,6bar og s38b36 dyser og chip fra fekzen Hvor lenge den toppakningen holder får man jo se:) har planer om å montere en mls ellr noe til vinteren. ESS og de har lagd kompressor kit til m50b25 og sier at man får ut ca 290 hk. I disse kitene har man bare en kompressor, ic og chip. Jeg er litt skeptisk om org dysene klarer å trykke ut nok bensin, men de sier at det holder. Noe jeg skal er å få benket bilen:) blir jo da hjul hester og ikke eksakte motor hester. Spennende å se hvor mye det blir Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Litt bilder fra åssen det blei Merker en del forskjell, men er ikke 100 % rektig blanding enda, er noe falskluft ute å går også.. men er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 en intercooler er da første Pri nå kan du si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Blei gromt dette. Video snutt ønskes Hvordan Xenon lys bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 dette er en tøff e34, sett den in real og tar seg flott ut. Gratulerer med respirator for bettre prestanda:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 jo takk takk:) ///FredriK.S: har 8000k i hoved og i tåke og 6000 i fulltlys Just-Turbodiesel: haha.. ja, måtte jo teste det pustehjelp greine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Det ble fint det her ja :=) Baklyktene er dog helt forferdelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå