Kennethe34 Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Gromt prosjekt! Lurer litt på om S38 dysene fungerer bra til ditt oppsett? Og hvilken info måtte fekzen ha fra deg for å få til en chip, og hvor mye kostet det?
Aneshen Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 s38b dysene funker helt perfekt:) fekzen må ha ca oppsett du har og hvor store dyser du har i cc f.eks 360cc, hvor mye du skal lade og en ca lade kurve. har du turbo så sier du når du har maks ladetrykk i rpm-.
Aneshen Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 Da har det skjedd litt i det siste. har da "prøvd" å montere den nye clutchen, da uten hell. I første omgang så satt jeg det sammen, og testa ved å kjøre handa ned mellom girspaken for å kjenne på akselen ut fra kassa mens jeg slapp pedalen sakte ut. den tok jo ikke før jeg hadde omtrent sluppet pedalen helt ut og den slurra på clutchen i 1st gir.. så, klokka nermet seg 22 (alarmen på verkstedet ¨går på kl 23) da blei det å bare montere alt og kjøre bilen ut. Jobber på skien bil så bmwen kan ikke stå til dagen over da folk bruker plassene neste dag en uke etter¨, etter mye research og telefoner så skulle jeg prøve å montere org trykkplate med den nye sinter lamellen. kassa datt ut etter en halv time men den skulle ikke inn igjen på samme tid. >Ut-inn-ut-inn-ut og enda mer.. nå fridde clutchen hele tia., ikke anntydning til å gå i inngrep. Joda, motoren min har en gang hatt automat kasse. De som satte på manuell før jeg kjøpte den har nok bare finni et svinghjul og en clutch. For det nye passet jo Faen ikke!!! har da 240mm trykkplate, 240mm svingjul og 228 org lamell. Neste nå er å få et org m50 svinghjul da skal det nok passe Ellers funker bilen bra nå, fikk også skifta simringen på veiva, så clutchen bader ikke i olje lengre
///FredriK.S Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Kjiper'n Så bilen din stå parkert ved like ved Strømdal her om dagen. Flott bil
Aneshen Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 takk er hjemme det. er jo høy på vinterhjul nå da
Dirty Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Hei, skal til å montere kompressor på min 325 nå.Mangler reima så får ikke kommet helt i gang før den er i hus. men har du noe bilde av hvordan reima skal stå ? brukes orginal strammehjul ?
Aneshen Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Da har det skjedd litt i det siste. Det clutch greine blei bare surr, og clutchen som står på nå(uten olje lekasje) klarer det motoren leverer. Har fått ordna enda mer falskluft lekasjer og montert olje beholderen til kompressoren og sveiset nytt trykkrør. . neste nå er diff og foringer i bakstilling, samt svarte slanger og annen bakpotte.
Aneshen Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Hei, skal til å montere kompressor på min 325 nå.Mangler reima så får ikke kommet helt i gang før den er i hus.men har du noe bilde av hvordan reima skal stå ? brukes orginal strammehjul ? nei, har ikke bilder akkurat nå, men kan ta. strammehjulet står der det står, men er et løpehjul på braketten til kompressoren. Reima kan bare stå ett sted, egentlig umulig å sette den feil:)
Aneshen Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 Fått gjort litt i dag også da. Har nå fullt oppegående tempmåler og ordna litt på kompern. Snudd huset slik at ublåsen peker til siden isteden for opp
Aneshen Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Da har delene kommet i hus Fått montert slanger og trykkrør.
S.Hafsmo Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Er det pulverlakkert det trykkrøret? skulle snekret noe slikt selv.
Bmweee Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 skal forhåpentligvis til med samme operasjonen selv på min 525i, samme kitet også hvordan var monteringen av dette? Mye hjemme mekk eller er det bolt on?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå