Lars89 Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Har Biltema AE, 6000K xenon i nærlys, 55W 6000K xenon i fjernlys og 8000K xenon i grøft. AE og grøft ser veldig blått og ettermontert ut på min, noe jeg ikke har noe imot, men blir litt feil hvis du satser på "original-look" Carbon er tøft hvis man har det flere plasser. Kun nyrer f.eks blir litt lite gjennomført imo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Har Biltema AE, 6000K xenon i nærlys, 55W 6000K xenon i fjernlys og 8000K xenon i grøft. AE og grøft ser veldig blått og ettermontert ut på min, noe jeg ikke har noe imot, men blir litt feil hvis du satser på "original-look" Carbon er tøft hvis man har det flere plasser. Kun nyrer f.eks blir litt lite gjennomført imo Saken er vel at det er kult på bilen din.. men hadde du original xenon? hvis ikke så er det jo greit.. synes det blir feil å tulle med det originale lyset, det er lovlig og veldig bra. Synes det bare er rart at man ikke skal kunne få tak i lys som er så tilsvarende likt at det ikke vil være sjenerende eller til et problem i en evt. kontroll! Såklart, skal jeg ha carbon blir det alt eller ingenting.. Så en fet vinyl her på bimmers tidligere, grå aktig.. det fikk jeg veldig lyst på! Men husker ikke hvilken tråd jeg fant den i >;( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Har originale xenonlykter. Skader ikke å oppgradere til f.eks 6000K pærer syns jeg. Koster bare 250 kr med frakt Du får visst AE i original-look. Beklager dårlig research http://www.umnitza.com/umnitza-predator-orion-angel-eyes-p-1198.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Har originale xenonlykter. Skader ikke å oppgradere til f.eks 6000K pærer syns jeg. Koster bare 250 kr med frakt Du får visst AE i original-look. Beklager dårlig research http://www.umnitza.com/umnitza-predator-orion-angel-eyes-p-1198.html Ikke vær så hard mot deg selv, du har jo funnet mer enn hva jeg har prøvd å finne ;P Prøver å lene meg på folk som har prøvd og feilet før meg.. Skal slenge ut et par bilder fra Gatebil av oss nu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 ( dobbelpost som jeg ikke får fjernet ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Bilde av Lars89 sin 323, og min 325. Samt et par bilder av Stramvaier og en annen E30 på Gatebil! (Dessverre tatt med iPhone cam) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Utrolig fete bilder du har av bilen på forsida! Eneste jeg har å utsette på er at skiltet er malt hvitt i photoshop. Skulle gjort som meg med de siste bildene, å manipulere til å få et fiktivt regnummer Ellers griselekker bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Utrolig fete bilder du har av bilen på forsida!Eneste jeg har å utsette på er at skiltet er malt hvitt i photoshop. Skulle gjort som meg med de siste bildene, å manipulere til å få et fiktivt regnummer Ellers griselekker bil!! Jeg kan så lite om photoshop, men skulle ønske jeg kunne litt mer ja! Redigeringen er foretatt av 2 kompiser som virkelig kan foto og redigering. Men takk for kommentarene! Alltid moro med positive eller konstruktive kommentarer.. er jo helst det jeg er ute etter.. Men hadde ikke penger og tid vært en issue, skulle jeg nok ha gjort en hel del, uten at det skulle blitt for mye av det gode ;- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Må si jeg er fryktelig gira på denne fargen vinyl; Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Jeg svarer deg heller her enn i tråden til Code13. Hvis du skal legge selv, må du regne med rundt 5000kr for folie og verktøy. Skal du sette bort jobben må du doble summen + litt til. Men det vil jo være ganske tilfredstillende å ha gjort en slik jobb selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Jeg svarer deg heller her enn i tråden til Code13. Hvis du skal legge selv, må du regne med rundt 5000kr for folie og verktøy. Skal du sette bort jobben må du doble summen + litt til. Men det vil jo være ganske tilfredstillende å ha gjort en slik jobb selv Flott! Liker aktivitet her uansett. Okey, men hvor mye koster verktøy da ? Om man trekker fra verktøy på å sette bort-prisen.. så er det vel ikke så himla ille.. og blir det BRA.. og gjennomført.. så snakker vi om noe som er langt kulere enn å bare lakkere bilen til 30-40 tusen og atpåtil ikke kan fjerne det igjen Ja, tilfredstillende.. og i verste fall hadde jeg trengt meg på Viet i Ålesund og sett om vi hadde fått gjort det der på 1 fri uke eller noe hehe Spørs om jeg har tid og ork til å gjøre noe sånt alene.. dessuten er jeg ikke noe spesielt keen på å demontere noe på bilen selv, i fare for at noe skal knekke eller bli ødelagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Det er ikke snakk om mer en et par hundre i verktøy. Det er en skrape/nal, en skarp kniv (type tapet) og en hårføner (som du sikkert kan stjele fra noen i familien). For å legge på en E46, er det nok best å være to, som Viet har nevnt. Jeg klarer nok å få det til alene på E30, for den har ikke noen særlig med runde hjørner og er i så måte et lettere karroseri å jobbe med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Jeg tror forresten at en CSL-style front hadde blitt rått med mattgrå folie! Med carbon i splittere, hekkdiffusor, bagasjeromslippe og speil. Da hadde du endt opp med ett stykke heftig E46:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Jeg tror forresten at en CSL-style front hadde blitt rått med mattgrå folie! Med carbon i splittere, hekkdiffusor, bagasjeromslippe og speil. Da hadde du endt opp med ett stykke heftig E46:) Må ikke ødelegge en clubsport med det da. Er ingen clubsport uten m-tech 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Det er bare å ta vare på originaldelene, så kan den tilbakestilles anytime;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå