ThomasB Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Hei, har kjøpt en slik "kompletteringssats" for Auxiliary input. -Hvor skal jeg plassere denne? bilder og forslag mottaes med stor takk. -Hvordan får jeg ut navienheten for å koble til denne, er det bare å "bryte" opp lista rundt 16:9 skjermen, (den øvre/blanke)? Takker for respons. -Thomas- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 DIY her: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1040710 Med bilder og greier Denne karen plasserte den i askebegeret foran girstangen, andre plasserer den i hanskerommet. På min E39 er kabel løs og kan plasseres hvor som helst. Min IPOD er festet med borrelås til høyre for rattet. Håper linken hjelper deg på veien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 oi, Tusen takk akkurat det jeg leter etter.... Kjempegreier:) Samme plassering som jeg hadde tenkt også Skjult og fint, uten å ødelegge noe:) Igjenn tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Har min kontakt i hanskerommet hvor jeg har en vanlig 3,5 mm jack kabel som jeg kan ta ut å koble til MP3 spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Installasjonen var ferdig i går, siste finpuss i kveld. Gikk veldig greit etter å ha sett litt på den DIY'en, (har skrekk for å skru interiør i nyere biler) Her er måten jeg valgte å gjøre det på, diskret, meen lett tilgjengelig. Takk for hjelp med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Bare hyggelig det vettu Så ut som resultatet ble bra også. Så får man brukt askebegeret til noe fornuftig også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Passer denne til en E46 09/2001 touring (facelift) med 16/9 navigasjon og mulighet for CD veksler bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Bare hyggelig det vettu Så ut som resultatet ble bra også. Så får man brukt askebegeret til noe fornuftig også. Den "boksen" har sånn røyking forbudt tegn, å er dekket av en myk gummi, så det er ikke et askebeger, men bare en "boks". Ble fornøyd med løsningen, det ser ut som den ble skjev på alle bildene jeg tok, men har målt og skjekket opp i mente, og det er rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Passer denne til en E46 09/2001 touring (facelift) med 16/9 navigasjon og mulighet for CD veksler bak? Hmm......ja vil tro det ja. men er ikke helt sikker, men det er det garantert noen som vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 2001-modell E46 har ikke aux-mulighet dessverre. Da må isåfall radiomodulen byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten@kiledal.net Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Jeg har en 2000 modell og lyst på den spilleren som kan spille mp3 og har aux tilkobling. Hva heter den, er det noen som vil selge meg en sånn og hvis ikke hvor kan jeg kjøpe en. pft. Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Såvidt jeg kan lese meg til, ble AUX-mulighet tilgjengelig fra og med 2003-modellene, og MP3-support fra og med 2005-modellene. Man får ikke opp sangtittel eller annen info på de spillerene med MP3-støtte, kun "track 1", "track 2" osv. Slike er nok enklest å finne på eBay, og/eller fra skadebiler rundtom. Alternativt er jo å heller koble til en MP3-spiller via AUX eller cd-veksler-inngangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten@kiledal.net Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Så du mener at jeg med den spilleren jeg har, har en mulighet til å få en aux inngang? Da lurer jeg på hvordan det gjøres og hva som må til. Jeg har det originale harman/kardon anlegget, hvis det har noe å si. takk Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 alternativt koble på en sånn rockford 3sixty.1 funker best.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå