hauken Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Hmm. med 260 HP er den jo nesten en konkurrent til vår alles 130i. Den mangler bakhjulsdrift da Som betyr at du kan holde lett i rattet ved foreks en brå akselerasjon...
Hyggmaister Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Hmm. med 260 HP er den jo nesten en konkurrent til vår alles 130i. Den mangler bakhjulsdrift da Som betyr at du kan holde lett i rattet ved foreks en brå akselerasjon... "Mazda sier de har jobbet med fenomenet "Torque-steer" som betyr at det river i rattet ved hard akselerasjon" Nytter jo ikke så lenge det er grevling likevel
Lars89 Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Trekker på feil hjul... Når skal "melk-og-brød"-produsentene forstå at de må ha rwd eller 4wd med såpass med krefter? 380nm er mye...
Bjørnar_ Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 Så på en episode av top gear i går der dem tester nye Ford Focus RS. Påstår den skal væra veldig bra da, denne har 300 hk og 440 nm. Jeg sku nok prøvd en før jeg er overbevist om at problemet er borte. Men bortsett ifra det så syns jeg den også er jevli tøff!: http://www.webwombat.com.au/motoring/ne ... s-2009.htm
Mexos Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Syns den var tøff jeg Må innrømme at jeg er litt svak for Mazda da det har vært i familien siden jeg ble født, og min første bil var en Mazda. Nå har både jeg og far konvertert til Bmw
Bjørnar_ Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 Jeg har også hatt Mazda, men da dette var en gammal 323 1,5 LX så tok aldri den karrieren med merket helt av
Bimmerlars Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Ser ut som en corolla med E36 monster fronten Synd de absolutt må ha forhjulstrekk. Må jo være totalt ubrukelig ihvertfall på vått føre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå