Adyb Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 hei. noen som vet hvordan man tar av antiskrensen ? slik at den ikkje holder igjenn når den spinnen ? takk for svar
Otis Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Du har vel egentlig ikke antiskrens, men antispinn? Men det skal kun være å trykke inn ASC knappen en gang, og da skal en lampe, som er gul, med bilde av en bil som "sladder".
GiljeN Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 eller prøve og holde den inne et par sec så du får opp et utropstegn
Otis Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Aha, jeg trodde en e46 hadde det samme som en e39.
GiljeN Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 kan være det men på min e39 må jeg holde inne får å få vekk "alt"
Otis Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Da har du DSC? For jeg har bare ASC og der er et trykk nok.
Adyb Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 men der kommer ingen lampe opp. Har prøvd de meste.. men der kommer ingen gul lampe.. forslag til ka de kan vere?
Adyb Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 eller for å si de sånn. der er ett lys som kommer opp mitt på sjermen/spedometeret, de er vell den vi kaller antispinn. MEN viss du forsetter og holde den so skal der komme opp et gult lys til og den kommer ikkje med meg. Når de gule lyse kommer så er alt av sntispinn og alt tull vekke :D
Adyb Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 på pappas 335 kommer de gule lyset etter 5 sec med og holde inne knappen
Jaws Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Eg har ASC på min e46 og eg har prøvd begge deler som og holde knappen nede i 5 sek eller berre trykke på den, ingen forskjell på det utenom at vist eg holder den for lenge so henger den seg opp so eg får ikkje slått den på igjen, men ein kompis av meg har DSC på sin e46 og der er det forskjell på om han berre trykker på den eller holder den nede i 5 sek. so trur det er berre DSC som ein kan holde nede for og få vekk alt "Tull", ASC er det nok og trykke ein gong på knappen.
Radeon Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 ASC = Automatic Stability Controle hindrer hjulspinn og slås av med et trykk. Thats it. DSC = Dynamic Stability Controle er en del mer avansert og måler bilens påvirkning av dynamiske krefter, f.eks under svinging, oppbremsing osv og justerer kraften på hjula ut etter det. Et trykk på DSC-knappen skrur av anti-spinn delen, så du kan spole rett frem, men den vil alikevell justere inn bilen under en sladd med anti-skrens delen. Holder du inne knappen i 5 el. 10 sek skrur du av begge delene.
Jaws Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 men eg har ASC på min men eg vil no påstå at den hindrer sladd den og, da merka eg ein gong eg kjøyrte litt hardt i ein sving so ville den på ein måte sleppa men på ein annan måte ikkje, virka som den jobba seg inn igjen
MariusW Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Det er fordi hjulene dine spinner uten friksjon med bakken. Det er helt riktig Til trådstarter: sjekk sikring eller om du får ut midtkonsollen kan du se om knappen bak på knappen er satt i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå