Mr.Silver Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Ble jo en bra raportasje det der da av begge de avbildede hehe
lloydsb Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 finnes det ikke noe link ellernoe? vil se på skreppa:) Bilen er jo uberpen!
m-alpin Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 finnes det ikke noe link ellernoe? vil se på skreppa:) Bilen er jo uberpen! pass på hormonene nå Loyd Vi vil se ja
estorilskreppa Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 tuuuusen takk for at dere er så positive kommer i butikkene på mandag ,er ikke noe på nett..det er bare de med abonnement som har fått bladet i dag
-Roger- Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 tuuuusen takk for at dere er så positive kommer i butikkene på mandag ,er ikke noe på nett..det er bare de med abonnement som har fått bladet i dag Nesten rett.. Vi fikk det for 3 dager siden!
///Mysild Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 fikk det på jobb på torsdag... hehe... grattis!
E36Cab1 Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Gratulerer med fine bilder og reportasje Estorilskreppa,var artigt å lese Utroligt nok var dette nummeret av Gatebil Magasinet uten verken bilder eller reportasjer(kun små notiser,MÅ jo ha omtale..) om Kenneth Moen,Daniel Brandmo eller noen av de andre gjengangerene som skryter av å ha bygd biler uten å ha løsna en skrue sjøl virker det som når en ser på bilder og omtaler Ingenting personligt,men det blir bare for dumt spør du meg... Når sånne dukker opp i bladet blar eg fort videre for å si det sånn...
lloydsb Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 finnes det ikke noe link ellernoe? vil se på skreppa:) Bilen er jo uberpen! pass på hormonene nå Loyd Vi vil se ja bare å få scannet inn folkens!
Wendel Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Synes noen kan ta å scanne inn litt her så vi andre spiller å vente helt til Mandag
MonicaM3 Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Gratulerer med fine bilder og reportasje Estorilskreppa,var artigt å lese Utroligt nok var dette nummeret av Gatebil Magasinet uten verken bilder eller reportasjer(kun små notiser,MÅ jo ha omtale..) om Kenneth Moen,Daniel Brandmo eller noen av de andre gjengangerene som skryter av å ha bygd biler uten å ha løsna en skrue sjøl virker det som når en ser på bilder og omtaler Ingenting personligt,men det blir bare for dumt spør du meg... Når sånne dukker opp i bladet blar eg fort videre for å si det sånn... LITT feil å blande navnet Daniel Brandmo inn der eller??? Kjenner begge di du nevner og dette stemmer over hodet ikke! Sjekk fakta før du kritiserer
helgeb Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 tuuuusen takk for at dere er så positive kommer i butikkene på mandag ,er ikke noe på nett..det er bare de med abonnement som har fått bladet i dag jeg har sett og lest, blir å se på våler ell???
///Mysild Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 men jeg visste ikke at e36 m3 speil med blinklys var en del av m-pakken på e46
Superbeetle Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 men jeg visste ikke at e36 m3 speil med blinklys var en del av m-pakken på e46 Det er vel ikke E46 M3 speil heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå