bmwkizn Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Faan. Dere har ikke skulle gjort det der.. Jeg er ute etter slike lykter til min e36.samt skiboks. 1000metringer.alu vinge. chromelister til hjulbuene og monster fanger...hehehe. NOT!! Dette var en spøk for de som ikke skjønte det. Fikk pm fra en som ville selge meg lexuslykter. Så følte jeg bare ville gjøre det helt klart at jeg IKKE er på utkikk etter noe av det jeg har skrevet over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Faan. Dere har ikke skulle gjort det der.. Jeg er ute etter slike lykter til min e36.samt skiboks. 1000metringer.alu vinge. chromelister til hjulbuene og monster fanger...hehehe. NOT!! Dette var en spøk for de som ikke skjønte det. Fikk pm fra en som ville selge meg lexuslykter. Så følte jeg bare ville gjøre det helt klart at jeg IKKE er på utkikk etter noe av det jeg har skrevet over her hahhahhahaa epic feil spøk da jeg tok den da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 har noe billige angel ayes lykter med krom bakrund til e36vkanskje jeg skulle knuse dem;) hva sier folket om det..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Hehe.. Vil ikke ha det på meg at jeg skal montere sånt på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 har noe billige angel ayes lykter med krom bakrund til e36vkanskje jeg skulle knuse dem;) hva sier folket om det..? Sikkert noen som kjøper de. Sett inn annonse på FINN.NO..selges eller byttes i ei fruktkurv eller no hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 har noe billige angel ayes lykter med krom bakrund til e36vkanskje jeg skulle knuse dem;) hva sier folket om det..? Sikkert noen som kjøper de. Sett inn annonse på FINN.NO..selges eller byttes i ei fruktkurv eller no hehe hehe det kunne jeg gjort. men trur det er noe rart med di. når jeg hadde di på bilen så så det ut som vanlig parklys noen ganger og sånn. så får vel knuse di;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 U do that Legg ut film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Nå ble dagen min redda! Fy faen så styygt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Gir den youtube filmen en 5èr godt jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Man må si "pakistaner"... ikke det andre stygge ordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Hvis jeg finner igjen øyelokkene til e30 som jeg røsket av 318en jeg hadde, skal jeg lage en tilsvarende film hvor jeg brenner de også. Kanskje det dukker opp ett sett med sorte nyrer også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 thumbs up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Well done! Må være dagens gode gjerning dette ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Haha, som fortjent:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå