Gå til innhold

Jeg og Yngve kom over noen flotte lexus lykter til e36

Share

Anbefalte innlegg

Faan. Dere har ikke skulle gjort det der.. Jeg er ute etter slike lykter til min e36.samt skiboks. 1000metringer.alu vinge. chromelister til hjulbuene og monster fanger...hehehe. NOT!!

Dette var en spøk for de som ikke skjønte det.

Fikk pm fra en som ville selge meg lexuslykter. Så følte jeg bare ville gjøre det helt klart at jeg IKKE er på utkikk etter noe av det jeg har skrevet over her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faan. Dere har ikke skulle gjort det der.. Jeg er ute etter slike lykter til min e36.samt skiboks. 1000metringer.alu vinge. chromelister til hjulbuene og monster fanger...hehehe. NOT!!

Dette var en spøk for de som ikke skjønte det.

Fikk pm fra en som ville selge meg lexuslykter. Så følte jeg bare ville gjøre det helt klart at jeg IKKE er på utkikk etter noe av det jeg har skrevet over her :)

hahhahhahaa :-)

epic feil spøk da :-) jeg tok den da men 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noe billige angel ayes lykter med krom bakrund til e36vkanskje jeg skulle knuse dem;) hva sier folket om det..?

Sikkert noen som kjøper de. Sett inn annonse på FINN.NO..selges eller byttes i ei fruktkurv eller no :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noe billige angel ayes lykter med krom bakrund til e36vkanskje jeg skulle knuse dem;) hva sier folket om det..?

Sikkert noen som kjøper de. Sett inn annonse på FINN.NO..selges eller byttes i ei fruktkurv eller no :) hehe

hehe det kunne jeg gjort. men trur det er noe rart med di. når jeg hadde di på bilen så så det ut som vanlig parklys noen ganger og sånn. så får vel knuse di;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...