Gå til innhold

BMW 330xd Coupe 2007 modell - Helfoliert

ParamedicX5
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer på om de er klar over at det kommer notat om det i AutoSys osv. Det ser ikke så bra ut om potensiell kjøper sjekker opp mot registeret (jeg pleier gjøre det). Da blir det fort lite aktuelt om det har vært mye kluss inni der...

det er "mange" som melder skiltene savnet/stjålet for at de skal få nye nr. Så det hadde jeg ikke vært nevnevrdig bekymret for.

folk er MEGET opptatt av sine nr. Jeg hadde en kunde som ringte til spåkone for å høre om han kunne ha det skiltet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på om de er klar over at det kommer notat om det i AutoSys osv. Det ser ikke så bra ut om potensiell kjøper sjekker opp mot registeret (jeg pleier gjøre det). Da blir det fort lite aktuelt om det har vært mye kluss inni der...

det er "mange" som melder skiltene savnet/stjålet for at de skal få nye nr. Så det hadde jeg ikke vært nevnevrdig bekymret for.

folk er MEGET opptatt av sine nr. Jeg hadde en kunde som ringte til spåkone for å høre om han kunne ha det skiltet!!

for noen er nr. veldig viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke man fikk så breie hjul på E92 uten å subbe.. Men det er jo bra.. Rå bil!

Det er nok på håret....av d ikke subber. En bekjent hadde 295 Falken bak, og det subbet. Så d er nok Conti som har mere avrundet dekk. Men d ser rått ut bakfra med 295.

Hadde han 295 på samme felg som deg. Meget overrasket over at Falken subbet og Conti ikke gjør det.

Innbilte meg at Falken var en smal dekktype og Conti var en bredere type. Hm...

Men uansett ser bilen din kjempeflott ut både som rød og hvitt, må si jeg har skikkelig sansen for hvite e92er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke man fikk så breie hjul på E92 uten å subbe.. Men det er jo bra.. Rå bil!

Det er nok på håret....av d ikke subber. En bekjent hadde 295 Falken bak, og det subbet. Så d er nok Conti som har mere avrundet dekk. Men d ser rått ut bakfra med 295.

Hadde han 295 på samme felg som deg. Meget overrasket over at Falken subbet og Conti ikke gjør det.

Innbilte meg at Falken var en smal dekktype og Conti var en bredere type. Hm...

Men uansett ser bilen din kjempeflott ut både som rød og hvitt, må si jeg har skikkelig sansen for hvite e92er.

Falken FK-451 er mere "firkantet" i kanten. Vi sto og sammenligna hjula...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...