milhouse Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Lurer på om de er klar over at det kommer notat om det i AutoSys osv. Det ser ikke så bra ut om potensiell kjøper sjekker opp mot registeret (jeg pleier gjøre det). Da blir det fort lite aktuelt om det har vært mye kluss inni der... det er "mange" som melder skiltene savnet/stjålet for at de skal få nye nr. Så det hadde jeg ikke vært nevnevrdig bekymret for. folk er MEGET opptatt av sine nr. Jeg hadde en kunde som ringte til spåkone for å høre om han kunne ha det skiltet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Det er nesten bedre å ta bilder uten skilt, enn å sladde de i PS..min mening iaf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Lurer på om de er klar over at det kommer notat om det i AutoSys osv. Det ser ikke så bra ut om potensiell kjøper sjekker opp mot registeret (jeg pleier gjøre det). Da blir det fort lite aktuelt om det har vært mye kluss inni der... det er "mange" som melder skiltene savnet/stjålet for at de skal få nye nr. Så det hadde jeg ikke vært nevnevrdig bekymret for. folk er MEGET opptatt av sine nr. Jeg hadde en kunde som ringte til spåkone for å høre om han kunne ha det skiltet!! for noen er nr. veldig viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Hva er dimmen på felgene her? 20"x hva?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Hva er dimmen på felgene her? 20"x hva?? 9x20 og 10x20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 hvilken dekk dim kjører du? lurer på siden det er 4hjulstrekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 hvilken dekk dim kjører du? lurer på siden det er 4hjulstrekk.. 9 x 20" offset 40 with 245 / 30 ZR 20 front 10 x 20" offset 40 with 295 / 25 ZR 20 rear Det gir samme rulleomkrets - 328 mm radius, Sidewall 74 mm og en diameter på 656 mm, og en rotasjonsdiff på 0 % Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 ok. er det continental dekk? bruker E9x så høy ET? trodde det var rundt ET15 jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 ok. er det continental dekk?bruker E9x så høy ET? trodde det var rundt ET15 jeg.. Conti Sport III ja... ET på E92/E93 har ET 35, ET15 er på 5-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Trodde ikke man fikk så breie hjul på E92 uten å subbe.. Men det er jo bra.. Rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Flott bil, uansett hvor mange hvite e92 det er på veien syntes je de er like pene hver gang....Hvit er pent, også med sorte kontraster som speil og tak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Trodde ikke man fikk så breie hjul på E92 uten å subbe.. Men det er jo bra.. Rå bil! Det er nok på håret....av d ikke subber. En bekjent hadde 295 Falken bak, og det subbet. Så d er nok Conti som har mere avrundet dekk. Men d ser rått ut bakfra med 295. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Trodde ikke man fikk så breie hjul på E92 uten å subbe.. Men det er jo bra.. Rå bil! Det er nok på håret....av d ikke subber. En bekjent hadde 295 Falken bak, og det subbet. Så d er nok Conti som har mere avrundet dekk. Men d ser rått ut bakfra med 295. Hadde han 295 på samme felg som deg. Meget overrasket over at Falken subbet og Conti ikke gjør det. Innbilte meg at Falken var en smal dekktype og Conti var en bredere type. Hm... Men uansett ser bilen din kjempeflott ut både som rød og hvitt, må si jeg har skikkelig sansen for hvite e92er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Trodde ikke man fikk så breie hjul på E92 uten å subbe.. Men det er jo bra.. Rå bil! Det er nok på håret....av d ikke subber. En bekjent hadde 295 Falken bak, og det subbet. Så d er nok Conti som har mere avrundet dekk. Men d ser rått ut bakfra med 295. Hadde han 295 på samme felg som deg. Meget overrasket over at Falken subbet og Conti ikke gjør det. Innbilte meg at Falken var en smal dekktype og Conti var en bredere type. Hm... Men uansett ser bilen din kjempeflott ut både som rød og hvitt, må si jeg har skikkelig sansen for hvite e92er. Falken FK-451 er mere "firkantet" i kanten. Vi sto og sammenligna hjula... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå