Howrd Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=OnmjVKlC ... re=related OMFG, enn om de skulle gjort slik i norge vet ikke om den har vært ute her før jeg men..
bmwkizn Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Fy faan.. Hadde de gjort det der med min bil. Så hadde jeg blitt bura inn for vold/drap.
316 Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Fy faen, får ikke plukke av felgene en gang. Jævla rasisme!
2mMy Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 må vel nesten gjøre problemet værre det? skulle tro folk begynner å kjøre mer "getaway" når blålysa kommer da!
Lars89 Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Heldigvis bare en Civic Men rar måte å løse det på. Blir jo ikke akkurat noe bedre forhold til politiet
k1t Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Når man ser hvordan biltilsynet her driver på til tider så er det sikkert bare et spørsmål om tid før der skjer ... Så slett filmen før de får ideen
C.Ellingsen Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Fy faan.. Hadde de gjort det der med min bil. Så hadde jeg blitt bura inn for vold/drap. Da er vi 2...
[space] Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Kan ikke skjønne at det der skal ha noen effekt over hode... Eierne blir fly forbannet, kjøper/stjeler ny bil/nye deler, og neste gang de ser politiet legger de i vei så fort bilen klarer... Hva med litt holdningsskapende arbeid istedet? Å tro de løser problemet på denne måten er jo å tro på julenissen...
Hawkon88 Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Nå er vel ikke amerikanerne kjent for å være hverken miljøbevisste, eller ha noen form for sosial intelligens. Alle burde klare å forutsi reaksjoner som dem som er nevnt over..
AuroraDriver Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 "Only in America." Får samme følelse om "cash for clunkers". Amerikanerne ødela helt gode biler, bare for å få penger ... Klarer ikke å se vitsen med dette ...
Andreas1 Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Cash for clunkers var vel primært for å få fart på økonomien etter finanskrisen, men ser så absolutt poenget ditt ang den måten å skifte bilparken på. Mer fornuftig miljømessig hadde vært å bare byttet motorene, ikke hele bilen.
EirikL Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 ":36t9757k]Kan ikke skjønne at det der skal ha noen effekt over hode...Eierne blir fly forbannet, kjøper/stjeler ny bil/nye deler, og neste gang de ser politiet legger de i vei så fort bilen klarer... Hva med litt holdningsskapende arbeid istedet? Å tro de løser problemet på denne måten er jo å tro på julenissen... Jeg er så enig, så enig. Slik skremselspropaganda har utelukkende en kortvarig effekt på folk. Bare se på de blodige antirøykekampanjene som har vært rundt om i verden. Folk har vært skremt i noen måpneder og så er de i gang igjen.
BreitBau Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Syns kanskje ikke det er så kortvarig.. Husk at slik propaganda som oftest holder folk fra å begynne med en slik hobby! De sier jo ettertrykkelig at dette gjelder biler som blir tatt i forbindelse med ULOVLIG streetracing, noe som slettes ikke er noen bra kultur! De som derimot ER inne i miljøet, vil jo selvfølgelig reagere som nevnt ovenfo, men om de hindrer rekruttering til miljøet har de kanskje allerede greidd å avskaffe trenden.. Når det kommer til røyking, så er det vel nok informasjon fremlagt i dag, til at man kan si man er passelig tom i hue om man begynner med det.. Når man ser reklamene de viser, og får den informasjonen man får, må jeg si man rett og slett har dårlig vurderingsevne dersom man begynner med slikt fanteri i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå