bad_ip Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Hei, Trenger litt råd ang e60. Prøvde på autopower.se men er ingen info der. Hvordan fungerer 2.2l 170hken ? M54B22 ? Er det diff.sperre på de? Leste en annonse 2004 mod e60 520 der det sto at det var diff.sperre på utstyrlisten. Og kom gjerne med tips om hva en bør se etter ved kjøp. Har ingen peiling på denne modellen da jeg hverken har kjørt eller kjenner noen som eier. Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 melder meg på denne jeg og er også på utkikk etter E60 og lurer på mye av det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 ingen med noe nyttig info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Snuser litt på E60 her og. Endel tester her http://www.dinside.no/motor/bil/tester/bmw/5-serie/ og på bmw.no fant jeg og ut litt tekniske detaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Hvis dere hadde brukt søkefunksjonen og søkt med ordene "E60 E61" og huke av for teknisk så hadde dere funnet svært mye interessant om modellen og generelle svakheter - hvor blandt annet jeg har skrevet et titalls innlegg om modellen.. Den informasjonen som står på BMW.no kan forøvrig ikke sammenliknes med 03-04-05-06-07 modeller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Hvis dere hadde brukt søkefunksjonen og søkt med ordene "E60 E61" og huke av for teknisk så hadde dere funnet svært mye interessant om modellen og generelle svakheter - hvor blandt annet jeg har skrevet et titalls innlegg om modellen.. Den informasjonen som står på BMW.no kan forøvrig ikke sammenliknes med 03-04-05-06-07 modeller.. Okei Btw: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Virker det som en grei pris ? Hadde greit med utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Noen som vet når i 2010 den nye 5-serien skal lanseres? Vil anta det blir et prisfall i både E60 og E39 da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Noen som vet når i 2010 den nye 5-serien skal lanseres?Vil anta det blir et prisfall i både E60 og E39 da... Det er ikke mange ukene før de offisielle bildene kommer, men den vil trolig bli lansert Mars 2010.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå