Joel KV Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Noen som har vært borti disse stolene før? Er dem noe fine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joel KV Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 nå med bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 hva er de stole til? e36? eller e46? coupe eller sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 sport delskinn e36 sedan vil jeg tippe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Ser ut til å være til e36 ja, men ser også ut til å kunne passe i e46... Men det er jo bare på utseendet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Synes det ser veldig E46 ut jeg men. Fine? Tja, litt stusselig fargekombo...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Synes det ser veldig E46 ut jeg men. Fine? Tja, litt stusselig fargekombo...? Den dørsiden som ligger på ene bildet passer ikke på e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Tar jeg ikke helt feil er disse til E36,så for noen år siden akkurat samme farge i en E36 Coupe,men mulig man får disse i E46 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 De er til e36 ja.. E46 har annen utforming på justeringen. Jeg hadde slike i min bil og broren min har dem nå. Jeg syntes de var supergode! Både til aktiv kjøring og langkjøring. Mangler muuuligens litt sidestøtte om man ikke er så kraftig av seg.. De er både finere og bedre enn skinnstoler i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joel KV Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Det er til e36 sedan.sportseter. Men hva sytes dere om dem i forhold til grått sport skinn interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå