Rabies Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Jeg ble plutselig veldig nysgjerrig på om AC schnitzer har laget noen sideskjørt til E36... De har liksom laget alt mulig annet, så hvorfor ikke det også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Ser sånn ut.. sjekk disse linkene http://www.ac-schnitzer.de/en/bmw-cars/ ... act/sedan/ http://www.ac-schnitzer.de/en/bmw-cars/ ... t/touring/ Er vel GS som er hovedimportør av ACS også så er vel enklest å høre med de hva de kan skaffe også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Ikke dumt... Kan bli dyrt dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 There's no such thing as cheap and cheerful Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Ja, du sier noe der Planen var jo å bruke M3 sedan skjørt, men det endret seg jo plutselig som lyn fra klar himmel Får satse på å kjøre schnitzer all the way... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Tror det blir meget bra, må si jeg likte denne helheten på touringen her, til forandring fra M-Tech..! Et litt større bilde av fronten: Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 er vel en grunn til at det ikke er så mange av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Hehe, ja ikke sant. Men de så veldig rette ut. Som om de bygger den del ned på midten... Tror dere det ville skapt problemer over fartshumpene sammen med 70/40-senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Tror ikke det er sideskjørtene du bør tenke mest på ved 70/40 senk tviler egentlig på de bygger noe særlig mer ned enn understellet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Men da er det jo ikke noe å lure på da Blir sikkert en stund til jeg får handla dem da. Men må ha noen sånne etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 du får handle x-brace da kim! da har du noe som konstant minner deg på at du kjører lav bil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Kanskje jeg blir nødt til det Mye koster noe sånnt egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 X-brace til min bil koster 1500,- ca. Siden Z3 er bygget opp på E36 (og E30), så kan jeg ikke skjønne annet enn at det koster det samme til din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 1000 spenn med frakt på ebay ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Det var jo ikke noen upris det da... Merker dere mye forskjell på kjøreegenskapene med/uten egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå