Gå til innhold

Er Sonar gode dekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lol, når jeg ser den siste testen er jeg glad jeg ikke valgte sonar dekk..men Morgan er jo på forumet, kanskje han kan kommentere hvorfor GS selger dekk som er ifølge testen elendige ?? :P

Skrevet

Jeg valgte heller og legge litt mer i pakken når jeg bestilte fra gs, og oppgraderte til Kuhmo. Hørt mye mer bra om de enn sonar :P

Skrevet
hvorfor GS selger dekk som er ifølge testen elendige ?? :P

Fordi folk alltid vil ha ting billigst mulig (ergo ville de priset seg ut av markedet dersom de kun benyttet dyrere merkevarer).

Skrevet

Har kjørt med Sonar dekk noen måneder og de er helt ok til vanlig bruk.

Men vær obs på regnføre, da er de veldig glatte.

De sporer ikke noe spessielt heller, holdbarheten kan jeg ikke si noe om enda.

Skrevet
lol, når jeg ser den siste testen er jeg glad jeg ikke valgte sonar dekk..men Morgan er jo på forumet, kanskje han kan kommentere hvorfor GS selger dekk som er ifølge testen elendige ?? :P

Hvis du ser på alle linkene så er det delte meninger, antageligvis litt etter hva man forventer seg. Det er ingen tvil om at det ikke når opp blant det beste, men vurderer man mot pris, så er det sikkert greiere. Tyretest-linkene er også bare deg og meg som skriver inn akkurat som på et forum.

Dessuten, jeg har helt nye Regal Premium Comfort på Audien. De sitter kjempebra på tørr asfalt, men på vått er de ikke noe tess, så jeg kommer nok til å bytte de ut ganske raskt. Det er jo stort sett sånn det er med billigdekk. Jeg kjørte på Vålerbanen med Nankang NS-II på M5 3.6, på tørr bane. Det satt bra det.. fikk det ikke til å slippe nevneverdig bak engang..

Skrevet

Fordi folk alltid vil ha ting billigst mulig (ergo ville de priset seg ut av markedet dersom de kun benyttet dyrere merkevarer).

Nå er jo ikke gs redd for det akkuratt, det ser man jo på prisene på alt annet der...

Skrevet

Nå er jo ikke gs redd for det akkuratt, det ser man jo på prisene på alt annet der...

lol ^^

Skrevet

Trådstarter. Ta deg en titt på www.dekkonline.com før du bestemmer deg, der får man MANGE gode dekk til en billig penge (ihvertfall opp mot forhandlerpriser)...

Ikke nødvendigvis. Kjøpte nettopp 2 nye falken 235/30-20 til E46n.

Pris dekkonline: 3400,-. Pris lokal dekksjappe inkl av/på bil og omlegging: 3000,- 8)

Skrevet

Hadde noen sonar dekk som sto på felgpakke fra gs.

Bakdekkene var greit utslitt etter 2mnd.

Inrømmer at det ble litt sladdeing på vått føre, men sto trossalt på en 318 :P

Skrevet

Trådstarter. Ta deg en titt på www.dekkonline.com før du bestemmer deg, der får man MANGE gode dekk til en billig penge (ihvertfall opp mot forhandlerpriser)...

Ikke nødvendigvis. Kjøpte nettopp 2 nye falken 235/30-20 til E46n.

Pris dekkonline: 3400,-. Pris lokal dekksjappe inkl av/på bil og omlegging: 3000,- 8)

Nå og da så hender det at en flyvende og ensom gris svever forbi vettu :lol: hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...