M3 Yngve Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 Ja her i Sandefjord ligger snøen nå. Vært ute med 325 E36en på sommer dekk, det var noe glatt. Skulle bytte felger å dekk, men så var det sånne dritt bolter med 12 kant inni og den adapter tingen var vekk. Skal få låne en i morgen, så da får vi håpe snøen ligger litt. Bilen blir nok alpine hvite 3, eller Audi hvit, da jeg syns noen ganger den er enda vitere. Men det får jeg diskutere med lakkeren.
Øyvind L. Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Ja her i Sandefjord ligger snøen nå. Vært ute med 325 E36en på sommer dekk, det var noe glatt.Skulle bytte felger å dekk, men så var det sånne dritt bolter med 12 kant inni og den adapter tingen var vekk. Skal få låne en i morgen, så da får vi håpe snøen ligger litt. Bilen blir nok alpine hvite 3, eller Audi hvit, da jeg syns noen ganger den er enda vitere. Men det får jeg diskutere med lakkeren. Satser på at det er bart på E39. For ta en grundig vask på den når jeg kommer hjem. De melder som sakt 8-9 grader i morgen så det går nok bra..
M3 Yngve Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 Fant noen gromme felger, men koster vel en formue disse? http://www.bbs-racing-wheels.com/seiten/framee.htm
Alecken Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Felgene på E28'n er nok bare 17" Disse hjula over her er ikke billige nei.. Meget populære på eldre porscher blant annet
M3 Yngve Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Kom gjerne med tips på "billig" felger også. Går det med 11" bak feks? Jeg har kun valsa ltt og skal ikke valse mere.
SSM Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Kan kjøpe mine 17" da 11" bak kan du bare glemme. 10" er maks bak. Jeg hadde på noen 10.5", og da tok felgen i lenke armen og stakk utafor skjerm kanten.
hylle Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Sjukt fete de BBS hjula du hadde bilde av der!! Jeg har kontakt med claus i felgen-garage, håper jeg får bredere ringer til mine BBS RF.. 11" bak hadde vært fett! Hva med å ta kontakt med han og høre om han ikke har noen fete hjul til deg? www.felgen-garage.de Fett prosjekt Yngve! gleder meg til å se denne m3'en! =)
M3 Yngve Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Kan kjøpe mine 17" da 11" bak kan du bare glemme. 10" er maks bak. Jeg hadde på noen 10.5", og da tok felgen i lenke armen og stakk utafor skjerm kanten. Jeg har greie nok 17" De skal brukes til bane bruk. Har lyst på noen over gromme 18" til gate bruk. Men så var det de penga da.
Superbeetle Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 http://www.carnewal-europe.com/cpx_p033.htm Gratis kan de vel ikke sies å være iallefall... Om du ikke har noe imot spacere, så kan det jo være verdt å sjekke ut Porsche-klubben. Der er det ofte felger med litt heftige bredder tilsalgs, disse har også et innpress som tillatter spacere for å bygge om boltsirkelen.. http://www.porsche-club-norge.no
SSM Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Kan kjøpe mine 17" da 11" bak kan du bare glemme. 10" er maks bak. Jeg hadde på noen 10.5", og da tok felgen i lenke armen og stakk utafor skjerm kanten. Jeg har greie nok 17" De skal brukes til bane bruk. Har lyst på noen over gromme 18" til gate bruk. Men så var det de penga da. Kan få Mito felgene mine billig, 30.000? heheheheh!
M3 Yngve Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Har du Mito i 18" så er de skjeldene ja. Men ikke noe for meg, må ha litt mere racing breg jeg. Men du med metalick lakk og show finnich, så skjønner jeg greia med Mitos. Fikk disse 8" hjem fra pulver lakk i går.
BmwKlovn Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Skulle hatt noen slike 17" M5 hjul der selv til herjebruk osv asså, tøffe di egentlig! ;D
S.Nilsen Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Rondell d58 går jo ann og finne billig Ser vanvittig bra ut og på E30.
M3 Yngve Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Skulle hatt noen slike 17" M5 hjul der selv til herjebruk osv asså, tøffe di egentlig! ;D Ja jeg har mange. Mangler 2 st 9" så har jeg 2 sett 3.8 og 1 sett 3.6 + en 8" i reserve. Var så dum å solgte et sett i fjord til 3.8. Ikke noe Rondel på denne bilen nei.
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Skulle hatt noen slike 17" M5 hjul der selv til herjebruk osv asså, tøffe di egentlig! ;D Ja jeg har mange. Mangler 2 st 9" så har jeg 2 sett 3.8 og 1 sett 3.6 + en 8" i reserve. Var så dum å solgte et sett i fjord til 3.8. Ikke noe Rondel på denne bilen nei. En kompis som har eit sett til overs med samme felger som du har pulverlakkert der, såg bra ut, lure på om eg skal spør om eg får stikke av med hass felger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå