lbarstad Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 hei! Bare lurte på hva som må til for å oppgradere min e39 fra kjedelige pre facelift lykter uten xenon til hella facelift lykter med xenon. Er det plug n play med lykter som har ballast eller må en ha mere greier? På forhånd takk Lars
Sjøbuse Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 for å få xenon godkjent og lovlig må du ha automatiske høydejusterbare lys med sensorer i akslingene. og lykt spylere.
eXclusive Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 du må ha en høyspent omkobling, er ganske styr å få på...
Glennski Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 du må ha en høyspent omkobling, er ganske styr å få på... En ballast med andre ord. Meget enkelt å koble opp.
bimmer-fan Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 enkelt og sette opp og montere. skal du kjøpe eller har du kjøpt xenon? Skaffer billig xenon sett til alle bimmers-brukere
bimmer-fan Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 skaffer også tøffe lykter til e39, men de er ikke godkjent da. men det gjør prisen derimot bare morro...
MariusW Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 enkelt og sette opp og montere. skal du kjøpe eller har du kjøpt xenon?Skaffer billig xenon sett til alle bimmers-brukere Spennende. Hva er billig? 6000k H7 sett pris? Send gjerne PM (Sorry for tyvlån av tråd)
Sjøbuse Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 kan også kjøpe veldig billig xenon kit på www.vvme.com brukte 3 dager i posten og ble levert på døren. de passer i vanlige halogen lykter.
lbarstad Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Skrevet Juni 11, 2010 Vekker til live denne tråden, fikk vel egentlig ikke svar på det jeg lurte på, Om jeg kjøper originale lykter med ballast hengende på, er disse plug n play eller trengs det mer? Takker for allt svar Og, jeg spurte ikke om noen som helst ang godkjenning, det er mitt problem... Over og ut! Lars
Glennski Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Vekker til live denne tråden, fikk vel egentlig ikke svar på det jeg lurte på, Om jeg kjøper originale lykter med ballast hengende på, er disse plug n play eller trengs det mer? Det er PnP
Lars89 Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Hadde org xenon-lykyter på min E46 før. Var bare å plugge rett i. Ingen feilmeldinger e.l, men lyste "rett i bakken" pga mangel på aut høydejustering. Vet ikke hvordan dette blir på E39...
Haug530D Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Hadde org xenon-lykyter på min E46 før. Var bare å plugge rett i. Ingen feilmeldinger e.l, men lyste "rett i bakken" pga mangel på aut høydejustering. Vet ikke hvordan dette blir på E39... Kan jo justere på det justeringshjulet da.
Haug530D Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Vekker til live denne tråden, fikk vel egentlig ikke svar på det jeg lurte på, Om jeg kjøper originale lykter med ballast hengende på, er disse plug n play eller trengs det mer? Takker for allt svar Og, jeg spurte ikke om noen som helst ang godkjenning, det er mitt problem... Over og ut! Lars Jeg har selv gått fra Preface Halogen til Facelift Xenon, det var ganske plug and play ja, men jeg har også montert høydejustering, ikke noe problem det heller, bare en kabel fra lcm modulen foran til en nivåregulator på bakakselen.
Lars89 Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Hadde org xenon-lykyter på min E46 før. Var bare å plugge rett i. Ingen feilmeldinger e.l, men lyste "rett i bakken" pga mangel på aut høydejustering. Vet ikke hvordan dette blir på E39... Kan jo justere på det justeringshjulet da. Hehe. Hjulet virka forsåvidt, men fikk ikke justert de nok opp
Haug530D Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Hadde org xenon-lykyter på min E46 før. Var bare å plugge rett i. Ingen feilmeldinger e.l, men lyste "rett i bakken" pga mangel på aut høydejustering. Vet ikke hvordan dette blir på E39... Kan jo justere på det justeringshjulet da. Hehe. Hjulet virka forsåvidt, men fikk ikke justert de nok opp Kan jo justere på skruene på lykten også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå