316 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Hva faen er problemet ditt? For en innstilling du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Takk til deg,Spurte for faen ikke hverken deg eller noen andre her om hva dere mener om bilen.. LES TEMA FØR DERE SVARER TAKK !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Du spurte vel strengt tatt bare om noen kjente til denne? Det kan tolkes som: - modellen e30 - akkurat denne bilen - eller en stylet og ungdomseid e30 Så det er vel egentlig du som ikke har vært presis nok i spørsmålet ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Med den ordbruken der så er neppe folk intressert i å hjelpe deg. Det kan jeg si med engang. Jeg tenkte faktisk å svare på hva du spurte etter... Men etter en omtanke så tror jeg at jeg driter i det. Annen ting som er veldig basic er å/og regelen. Lær deg den! "vurderer og kjøpe den !" - FEIL! http://www.korrekturavdelingen.no/K4OGellerAA.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Nei, jeg kjenner ikke til den bilen. Å jeg tror ikke noen andre her på bimmers gjør det heller..... Tror du bør finne deg et annet forum du kan søke på, med den holdningen du har. Prøv lykken på www.overprisabmw.com Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_Bmw Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Dyrt og dyrt...jeg solgte min 86 320/325 2-dørs med rieger gts-styling 292.000km for 75.000kr for ett par mnd siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Takk til deg,Spurte for faen ikke hverken deg eller noen andre her om hva dere mener om bilen..LES TEMA FØR DERE SVARER TAKK !! Jeg kjenner bilen, den heter Knut og sier tut-tut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Dyrt og dyrt...jeg solgte min 86 320/325 2-dørs med rieger gts-styling 292.000km for 75.000kr for ett par mnd siden Da sier jeg gratulerer til deg , og stakkars kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_Bmw Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Dyrt og dyrt...jeg solgte min 86 320/325 2-dørs med rieger gts-styling 292.000km for 75.000kr for ett par mnd siden Da sier jeg gratulerer til deg , og stakkars kjøper Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Dyrt og dyrt...jeg solgte min 86 320/325 2-dørs med rieger gts-styling 292.000km for 75.000kr for ett par mnd siden Da sier jeg gratulerer til deg , og stakkars kjøper Jepp Håper ikke kjøperen er her inne. Hadde vært dritforbanna hadde jeg lest noe slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Takk til deg,Spurte for faen ikke hverken deg eller noen andre her om hva dere mener om bilen..LES TEMA FØR DERE SVARER TAKK !! Jeg kjenner bilen, den heter Knut og sier tut-tut. Nei, han heter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Dyrt og dyrt...jeg solgte min 86 320/325 2-dørs med rieger gts-styling 292.000km for 75.000kr for ett par mnd siden Da sier jeg gratulerer til deg , og stakkars kjøper Jepp Håper ikke kjøperen er her inne. Hadde vært dritforbanna hadde jeg lest noe slik Det tror jeg ikke at han er, måtte vel si opp alt av internett etter at han kjøpte den dyyyyyre e30'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Dyrt og dyrt...jeg solgte min 86 320/325 2-dørs med rieger gts-styling 292.000km for 75.000kr for ett par mnd siden Da sier jeg gratulerer til deg , og stakkars kjøper Jepp Håper ikke kjøperen er her inne. Hadde vært dritforbanna hadde jeg lest noe slik Det tror jeg ikke at han er, måtte vel si opp alt av internett etter at han kjøpte den dyyyyyre e30'n Haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_Bmw Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Dyrt og dyrt...jeg solgte min 86 320/325 2-dørs med rieger gts-styling 292.000km for 75.000kr for ett par mnd siden Da sier jeg gratulerer til deg , og stakkars kjøper Jepp Håper ikke kjøperen er her inne. Hadde vært dritforbanna hadde jeg lest noe slik For at?? den ble solgt til høystbydende, jeg har ikke tvunget på han bilen, ble bare fornøyd med hva jeg fikk for den, alle har forskjellig smak når det gjelder bil, og jeg ville aldri ha kjøpt en sånn bil for den prisen,men det ville han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Den riktige prisen er den prisen kjøper er villig for å gi for bilen... Enkelt og greit... Så kan man jo diskutere om han har gjort et bra kjøp eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå