Gå til innhold

Noen som kjenner til denne?

Daniel84
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med den ordbruken der så er neppe folk intressert i å hjelpe deg. Det kan jeg si med engang.

Jeg tenkte faktisk å svare på hva du spurte etter... Men etter en omtanke så tror jeg at jeg driter i det.

Annen ting som er veldig basic er å/og regelen. Lær deg den!

"vurderer og kjøpe den !" - FEIL!

http://www.korrekturavdelingen.no/K4OGellerAA.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til deg,Spurte for faen ikke hverken deg eller noen andre her om hva dere mener om bilen..

LES TEMA FØR DERE SVARER TAKK !!

Jeg kjenner bilen, den heter Knut og sier tut-tut. :lol:

Nei, han heter Steffen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt og dyrt...jeg solgte min 86 320/325 2-dørs med rieger gts-styling 292.000km for 75.000kr for ett par mnd siden :D

Da sier jeg gratulerer til deg :D , og stakkars kjøper :lol:

Jepp :lol:

Håper ikke kjøperen er her inne. Hadde vært dritforbanna hadde jeg lest noe slik :evil:

Det tror jeg ikke at han er, måtte vel si opp alt av internett etter at han kjøpte den dyyyyyre e30'n :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt og dyrt...jeg solgte min 86 320/325 2-dørs med rieger gts-styling 292.000km for 75.000kr for ett par mnd siden :D

Håper ikke kjøperen er her inne. Hadde vært dritforbanna hadde jeg lest noe slik :evil:

Det tror jeg ikke at han er, måtte vel si opp alt av internett etter at han kjøpte den dyyyyyre e30'n :P

Haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at?? den ble solgt til høystbydende, jeg har ikke tvunget på han bilen, ble bare fornøyd med hva jeg fikk for den, alle har forskjellig smak når det gjelder bil, og jeg ville aldri ha kjøpt en sånn bil for den prisen,men det ville han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...