mak1990 Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Dyrt og dyrt...jeg solgte min 86 320/325 2-dørs med rieger gts-styling 292.000km for 75.000kr for ett par mnd siden Da sier jeg gratulerer til deg , og stakkars kjøper Jepp Håper ikke kjøperen er her inne. Hadde vært dritforbanna hadde jeg lest noe slik For at?? den ble solgt til høystbydende, jeg har ikke tvunget på han bilen, ble bare fornøyd med hva jeg fikk for den, alle har forskjellig smak når det gjelder bil, og jeg ville aldri ha kjøpt en sånn bil for den prisen,men det ville han...[/quote flere som byr. Da er det selvfølgelig forståelig. Folk kan selvfølgelig ha forskjellige meninger om hvor mye en bil er verdt.
Ballder Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Hva faen er problemet ditt? For en innstilling du har. Says who?? Det formelig kryr av seriøse innslag her inne til tider... Sorry for nok et of topic innlegg, da jeg føyer meg inn i rekken av brukere som IKKE kjenner til denne bilen.
Daniel84 Skrevet September 12, 2009 Forfatter Skrevet September 12, 2009 Hadde passet bedre i tulletråden denne tydeligvis !
Polardego Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 Hadde passet bedre i tulletråden denne tydeligvis ! Bangsund faktisk, der har jeg vært på ferie... Kjenner kanskje navnet Baadsvik?
Polardego Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 Naboen min heter baadsvik Å faen, Bjørn?
Dirty Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 OMG. noen har serriøse problemer her. høy temp i toppen på noen her men har sett denne bilen te salgs før uten disse Motorsport flaggene, syns e kan huske den hadde blitt herjet med da en kammerat var å så på den for ei stund siden. men er langt mellom e30er som ikke har blitt kjørt godt, så fort å kjøpe katta i sekken
Daniel84 Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 nei.daniel er jeg.bor nesten på andre sia av veien til bjørn
Polardego Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 nei.daniel er jeg.bor nesten på andre sia av veien til bjørn Det skjønte jeg, du får hilse han fra meg. Navnet mitt står i signaturen. Jeg og broren hans Guttorm er barndomsvenner fra den tiden de bodde i Hammerfest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå