Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei Rune vi får se da vettu :-) Joakim, går sakte, ikke så lyst for tida. Blir mye turer med R1 istedet.

Bård. Hva mener du med holdere klaver? Ellers høres den gøy nok ut den bilen du beskriver... Helt ærlig... sett i etterpåklokskapens navn. Angrer på at jeg ikke kjører sugemotor. Da hadde den iallefall blitt brukt..

Kan bytte mot m88 jeg:)

Skrevet
Hei Rune vi får se da vettu :-) Joakim, går sakte, ikke så lyst for tida. Blir mye turer med R1 istedet.

Bård. Hva mener du med holdere klaver? Ellers høres den gøy nok ut den bilen du beskriver... Helt ærlig... sett i etterpåklokskapens navn. Angrer på at jeg ikke kjører sugemotor. Da hadde den iallefall blitt brukt..

Holdere som bremseklossene skal sitte i.

De som sitter i fjærbeinet og igjen calippere sitter i:)

Skrevet

Jeg har sånne på min egen bil. Passer rett på E28n din hvis det er det du spør om?

Hvis du spør om jeg har sånne å selge så har jeg foran, men selger ikke bare dem, har komp m5 bremser foran liggende :-)

• 4 months later...
Skrevet

Skjedd litt igjen, men ikke all verden. Nye stabbstag. Nye pumper, men fortsatt problemer med bensin..

Byttet tilbake til orginal pumpe i tank, da hjalp det. Walbro pumpa hadde kommet litt lavt og ble trangt på suge siden. Men blir nok å prøve orginale. Kjører nå med ei litt større pumpe enn 044.

Ny tuurbo er kommet på, og fikk da problemer med olje lek på den nye på retur.

T61 netics med 1,15 avgasshus. Håper den skal henge med oppover nå. Kommer seff litt senere igang, men vi få teste så å se åssen dette blir.

Skal klare ca 600hk denne.

Ellers ikke gjort stort. Jobben krever sitt om dagen og lite krutt igjen når jeg kommer hjem. Noe korte test turer har det blitt, men ikke noe langtur :-)

Vurderer nå sterkt å sette inn en orginal m5 motor v8 elller v10 og kjøre sugis igjen.

Blir for mye skruing og lite kjøring dette.

Så er det noen som trenger en S38 som er nybygd så har jeg en her.

Kan leveres med Autronic alt komplett hvis intr. Event hele bilen så kan jeg skaffe meg en annen E28. Ser for meg ca 100 for motor og 60 70 for bil event.

Ta kontakt på PM hvis intr og at du har kroner. Kan event ta BRA eksemplar E28 i innbytte.

• 2 months later...
Skrevet

fy fader dette skall jeg følge med på ikke mange som bygger bil

med 600-700 hester som dama kan bruke :D

• 5 weeks later...
Skrevet

Hei er ikke her inne så ofte for tida. Mye å styre med ellers.

Bilen står her den. Hva er orginalt? Hva mener du? Bilen er norsk ja. Eu godkjent og alt ok.

Orginalt er vel ikke så mye som er. Intreiør, og driv verk med unntak av clutsj. Ellers er jo det meste gjort om nå. Truls

• 3 years later...
Skrevet

Hei folkens.

Jeg er i live, og har enda bilen. Men jobber mye og kjører 70 80000i året i jobben. Så ikke blitt gjort noe mer.

Hadde liv i den i sommer og spant litt.

Vi får se om kruttet kommer igjen.

Truls

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...